Gjest gb Skrevet 12. januar 2004 #1 Skrevet 12. januar 2004 Hei Er i ny i gamet når det gjelder å laste ned å musikk. Nå har jeg imidlertid lastet ned en del musikk som jeg har lagret på maskina. Disse har blitt lastet ned som MP3filer. Jeg bruker Winmx. Når jeg da har Nero kan noen fortelle meg hvordan jeg da skal få brent disse sangene. Jeg stusser litt på at det er MP3 filer, men en venn av meg sa jeg ikke skulle bry meg om det......stemmer det? Det går helt fint å spille det av i Media playeren. Takk for hjelp..........
Gjest Lea Skrevet 12. januar 2004 #2 Skrevet 12. januar 2004 Jeg pleier bare å brenne musikk slik som man brenner andre filer. Mener at Nero har en egen funksjon for brenning av MP3/Musikk-filer, men er ikke sikker. At det er MP3-filer spiller ingen rolle.
Gjest gb Skrevet 12. januar 2004 #3 Skrevet 12. januar 2004 takk får vel bare feile å prøve, eller aller helst kun prøve selvfølgelig.... :blunke:
Grooo Skrevet 12. januar 2004 #4 Skrevet 12. januar 2004 Skal du ha cder til å spille i en vanlig cd-spiller? Eller skal du brenne dem på cder for å få mere plass på maskina di? Hvis du skal ha dem til vanlige cd-spillere må du velge "Lyd-cd"/"Audio-CD" så de blir gjort om. Skal du ha dem som mp3 på cden velger du "CD-ROM (ISO)". De fleste nye dvd spillere og nye bil-stereoer spiller forresten mp3, så hvis du har dette kan du jo ha cder med mye mer musikk på...
Gjest Lea Skrevet 12. januar 2004 #5 Skrevet 12. januar 2004 Det er sjelden noe problem å spille MP3-filer som er brent som vanlige filer på stereoanlegg. Jeg har brent alle mine CD-er på denne måten og får spilt dem både i bilen og på musikkanlegget inne.
Grooo Skrevet 12. januar 2004 #6 Skrevet 12. januar 2004 Det er sjelden noe problem å spille MP3-filer som er brent som vanlige filer på stereoanlegg. Jeg har brent alle mine CD-er på denne måten og får spilt dem både i bilen og på musikkanlegget inne. Missforsto du meg, eller missforsto jeg deg??? Det jeg sa var at om du brenner som mp3 (CD-ROM (ISO)) får du ikke spilt den på vanlige cd-spillere...
Gjest Lea Skrevet 12. januar 2004 #7 Skrevet 12. januar 2004 Jeg misforsto deg Sånn er det å være skumleser. Sorry!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå