Gå til innhold

Halvt bodybuilder og halvt svekling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min latsab av en mann har litt lyst å begynne å trene for å bli litt sterkere og få litt muskler. Han er ikke sterk i det hele tatt og har omtrent like tynne overarmer som meg. Men siden han er litt lat i tilegg så har han nå bestemt seg for å løfte vekter med venstrehånda og sitte med pc-en med den andre, både hjemme og på jobb.

Men er det en god i idè? Sitter her å tenker at han kanskje vil etter hvert få store muskler på venstrearmen og ingenting på høyre. Er det mulig? Og vil ikke det set litt rart ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahahaha, jo, det vil se kjemperart ut! Jeg har en fysisk krevende jobb, og siden jeg er høyrehendt går automatisk det meste av det harde løftet på høyresiden. Jeg jevner med vilje hardt ut, for jeg har allerede naturlig, som kun jeg ser, sterkere kropp på høyre siden, og vil ikke ha det enda ujevnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer ikke til å få no særlig muskelvekst på armene uten å trene større muskelgrupper i tillegg, så slapp av. Litt artrening øker ikke testosteronet særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje han har et hemmelig forbilde :fnise:

Uh, noen som ser på Hell's kitchen i bakgrunnen? Eller tar jeg feil? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min latsab av en mann har litt lyst å begynne å trene for å bli litt sterkere og få litt muskler. Han er ikke sterk i det hele tatt og har omtrent like tynne overarmer som meg. Men siden han er litt lat i tilegg så har han nå bestemt seg for å løfte vekter med venstrehånda og sitte med pc-en med den andre, både hjemme og på jobb.

Men er det en god i idè? Sitter her å tenker at han kanskje vil etter hvert få store muskler på venstrearmen og ingenting på høyre. Er det mulig? Og vil ikke det set litt rart ut?

Det er selvsagt mulig å bli mye sterkere på den ene sida av kroppen enn den andre. Det du kan si til ham er at det gir store sjanser for belastningsskader. Asymmetrisk belastning er så godt som oppskrift på smerter ulike steder i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare useriøst å si han skal bli fit ved å trykke sammen en sånn fjærgreie mens han sitter på pcn?

Hva med å kjøpe kort til treningssenter til han og få noen til å sette opp et skikkelig program der han trener så han kjenner det i ettertid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...