Gå til innhold

Nokia 6610


zala

Anbefalte innlegg

Jeg leverte min elskede Nokia 8310 inn for reklamasjon for noen måneder siden, fordi den feilte allverden, dessverre. Siden den har gått ut av produksjon har selger tilbudt meg en Nokia 6610 som erstatning. Er det noen som har erfaring med denne modellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 6610. Er STORfornøyd!

Betalte rundt 4000kr for den. Vet ikke hva 8310-en din kostet.

Den har alt jeg trenger. Radio, fargeskjerm, infrarød, GPRS, WAP, MMS osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som selges til 1995,- uten abonnement er brukt. :cry:

Hvis du ser nedover prisguiden så blir da neste pris 2498, og den er ikke brukt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig brn av dere KG-brukere som har erfaring med 6610?

Skulle ønske jeg fikk flere svar, før jeg bestemte meg for å akseptere erstatningen til mobil-butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel uansett bedre enn 8310 så tror jeg hadde akseptert.. om ikke de har andre tlf du heller har lyst på da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nokia 6610 og er kjempefornøyd. Kan ikke sette fingeren på noe som er negativt i det hele tatt. Veldig gode taster, god batterikapasitet, bra fargeskjerm, lett forståelig meny slik nokia vanligvis har. Til og med radioen er bedre enn forventet, selv om det ikke er noe jeg syns jeg har bruk for. Men man vet jo aldri. Det er ikke kamera på den, men det er ikke noe jeg savner, billedkvaliteten på mobilkameraer har et stykke igjen før det skal være interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nokia 6610 og er kjempefornøyd. Kan ikke sette fingeren på noe som er negativt i det hele tatt. Veldig gode taster' date=' god batterikapasitet, bra fargeskjerm, lett forståelig meny slik nokia vanligvis har. Til og med radioen er bedre enn forventet, selv om det ikke er noe jeg syns jeg har bruk for. Men man vet jo aldri. Det er ikke kamera på den, men det er ikke noe jeg savner, billedkvaliteten på mobilkameraer har et stykke igjen før det skal være interessant.[/quote']

Du har jo 7250 som er HELT lik 6610 utseendemessig, men som har kamera og litt mer dilldall(animerte menyer osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert og takk for svar. :D

Jeg har tatt sjansen og tatt imot tilbudet med 6610. Den lader seg nå.

Det er ingen tvil om at det er mer moderne teknikk på 6610 enn 8310. Grunnen til at jeg tvilte var at jeg synes 8310 har det lekreste designet som finnes på noen mobiltelefon. Problemet med 8310 har derimot vært at det er mye feil på den og jeg vill ikke ha en ny telefon som jeg måtte levere inn til reparasjon tre ganger på et halvt år.

Spennende med ny telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Ville bare også føye meg inn i rekken av fornøyde brukere. Har hatt min en stund nå og er fortsatt storfornøyd med den. Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

ta imot tilbudet du!!

Har denne selv og er kjempe fornøyd!!!

hadde ikke tvilt har jeg vært deg! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...