Gjest Thea Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Er sårt pungt ved siden av nesen, under øyet. Litt sår/nummen i kinnet og på siden midt mellom øya/pannen. Perioder med ganske så sterk hodepine. (tror selv hodepinen kommer fra stramme muskler i nakke) Ikke er jeg tett i nesen, ingen gul/grønn snørr, bare litt rennende helt blank snue. Plages sårt/tørr nese pga tørr luft (er veldig tørr hud på hender, albuer også så regner med det er tørr luft) Har ikke feber. Har ingen problem med å bøye hode forover. Bare på en side av ansiktet. Aldri hatt bihulebetennelse, så vet egentlig ikke hvordan det pleier være. Var en venninne av meg så var så påståelig at dette var bihulebetennelse så føler jeg må ha litt andre synspunkter på dette.
SmallTalk Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Alle som har hatt bihulebetennelse kan bekrefte at det er ikke det du har ihvertfall. Bihulebetennelse er vondt. Vanvittig vondt. Hodet kjennes ut som om det skal sprenge, nesen er så tett at du bare kan glemme å puste gjennom den, øynene blir vare for lys, lyder er en pest og en plage og tennene føles ut som om de skal ramle ut når som helst.
Gjest Thea Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Var det jeg trodde også. Men hva kan dette være ? Kan kanskje komme fra nakken, eller tørr luft. Hatt dette siden juletider Noen som har hatt noen lignende plager ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå