Cleopatrah Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Hei. Jeg har googlet litt, men blir ikke helt klok. Har du vært på festival i Europa på sommertid som du vil anbefale videre. Ala. internasjonale band + dance osv. Planlegger ferie her
Betty2 Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Jeg prøver å overtale typen til Rock Werchter i år Festivalen arrangeres i Belgia og har internationale band/artister i ulike sjangre. Hvis mann og er glad i øl, kan denne ferien også kombineres med besøk i ulike brygerier, Belgia er kjent for sine suverene surøl, og bryggemåten. Ligger ved en link, her er oversikten over festival listen http://www.rockwerchter.be/en/lineup/
Cleopatrah Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2012 Alright, det må sjekke ut. Jeg fant etter jeg postet denne at wireless som skal holdes i London 6-8 juli hadde vært dritfett, men der var jo selvfølgelig 2 dagers billettene solgt ut =/ Må jo ta en todagers da vi først skal dit! Rock ja, var jo noen bra line ups der. Takk for tips!
Gjest Badabing Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Kjenner en del som drar på Pukkelpop eller noe sånt i Belgia. Skal visst være mye forskjellig. Selv har jeg bare vært på Roskilde utenfor Norge. Veldig gøy og mye rart som foregår, men forferdelig slitsomt også. Har nesten blitt litt for gammel for den typen festival. Så nå har jeg tenkt til å sjekke ut Rock Werchter eller RockNess tror jeg, bare for å prøve noe helt annet.
tuji Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Jeg oppdaget Pinkpop i Nederland i fjor. Svær festival, med band som Coldplay, Kings of Leon, Band of horses, Foo Fighters m.fl. Verdt å sjekke ut.
marsy Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Primavera i Barcelona (slutten av mai) har alltid bra line up. Får alltid lyst til å dra dit når jeg ser på bandene. Ellers er jo Roskilde en klassiker, Way Out West i Gøteborg er bra, og mange gode i England (alt fra Glastonbury og Reading til mindre festivaler) anbefaler forresten å sjekke hjemmesiden til favorittartister/band, og se hvilke festivaler de spiller, og så sjekke ut de festivalene nærmere
Envy Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Tomorrowland!!! Gå på youtube og søk på "tomorrowland 2011" så får du opp en aftermovie (sitter på nett som er sperret for youtube, så får ikke linket). Det ser helt sykt ut, og i år skal dem toppe. Festivalen er på kort tid blitt å anse som verdens største festival, og kommer til å ta helt av. Billettsalget starter 07.04, men billettene kommer sannsynligvis til å gå på timen. Arrangeres i Belgia 1
CathFoto Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Roskilde er den beste, Leedsfestival og Glastonbury er gode alternativer.
Cleopatrah Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2012 Tusen hjertelig takk til alle som kom med svar, jeg fant så mye interessant nå. :D
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #12 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har vært på Pinkpop, Rock Werchter (den gangen det het Torhout-Werchter-festivalen), Roskilde og Wacken (og noen mindre metal-festivaler som f.eks. Wâldrock og Dynamo i Nederland). Koset meg kanskje mest på Wacken, pga at det var gigantisk stort, flott vær, og bare metal-fans. Er litt deilig med festivaler der folk har en nogenlunde lik smak. Og for meg som liker langhårede menn, var det jo myyyye digg å se på der Hvis jeg bare var på festival pga stemninga, og ikke var der for å høre en spesiell sjanger eller artist, ville jeg kanskje valgt en litt mer allround-festival, som Roskilde eller Pinkpop. SUKK - skulle gjerne dratt på festival med gode venner og kasser med øl i sommer også. Men nå har livet forandret seg og det blir tur med mann og småbarn til campingplass i Sverige i stedet..... (sukk)
Maestro Skrevet 13. mars 2012 #14 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Jeg skal prøve meg på Downloadfestivalen i England. Black Sabbath, Metallica, Prodigy, Killswitch Engage, Soil, Opeth, Nightwish, Machine Head, Tencaious D(Jack black! ), Fear Factory and you name it. Så liker jeg rock og metal og da Endret 13. mars 2012 av Maestro
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå