Gå til innhold

fin avslutning på bryllupsfesten.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

noen som vet hvordan de skal forlate lokalet og gjestene?? hadde tenkt å la gjestene stå i en ring og gå rundt å gi hver gjest en rose. noen andre forslag????? litt kjekt med en stemningsfull slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss de hadde eit stemningsfullt innslag under vielsen eller middagen, kan de la utøvarane framføre dette imens, viss de har sjansen til det.

Går det ikkje, kan de jo spela ein stemningsfull sang/melodi på t.d. anlegg.

Har de då også levande lys/dempa eletriske lys, trur eg det kan verta klump i halsen på dei fleste!!

Lukke til!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått litt inside info fra toastmasteren vår, fordi hun har hjulpet ungene å finne på en spennende ting til oss.

Gjestene får utlevert hvert sitt teslys, skal sette seg i en ring rundt brudeparet, og synge lys og varme, før vi skal gå.

Alle lys skal skrues av kun tealys.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis er det flere ugifte par i et bryllup. Når kvelden er nesten omme danner gjestene en ring rundt brudeparet på dansegulvet. Gjesten går en vei og brudeparet går rundt inni ringen. bruden holder en minibrudebukett, brudgommen en liten blomst til knappehullet. Mens alle går rundt finner brudeparet ut hvem som bør bli gift neste gang. Musikken slutter og brudeparet overrekker brudebukett og knapphullsblomst til neste par ut. Det nye paret går inn i ringen og brudeparet overtar det nye parets plass i den store ringen. Det spilles opp til vals og "det nye paret" i ringen må ta en liten brudevals som øvelse til deres bryllup.

Dette måtte vi gjøre i et bryllup i fjor, og nå gifter vi oss om noen uker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engsoleie:

Kjolen til marthas forlover var nok ikke hvit, den var sitron gul, det er ihvertfall det som står i alle pressemeld. Jeg synes den så sand aktig ut.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...