AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Jeg skal ha nattevaktshelg og trenger noen gode tips til matpakka... Siden jeg er alene om natta har jeg ikke lov å forlate rommet, derfor har jeg ikke tilgang på kjøleskap eller micro... Så noen gode forslag til noe som holder seg god i romtemperatur?? Og lette å spise innimellom telefonene...
Zzyzx Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Det hender jeg lager wraps av lomper som fylles med røkelaks, kremost, ruccula og finhakka rødløk. Jeg har ikke opplevd at de blir dårlige av å ikke ligge i kjøleskap, og de smaker bedre romtemperert.
Alvina Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Kokt egg, omelett med purre, tomat og fårepølse i små biter (trenger ikke salte da). Karbonadesmørbrød. Salat og /eller gulrot, kålrabi, agurk i biter med en dip eller litt kesam/creme fraiche. Frukt. Litt mørk sjokolade. Termos med kaffe eller te. Knekkebrød med makrell i tomat (små bokser). Suppe på termos. Vafler, et kakestykke. Muligheten er uendelige, det kommer an på hva du liker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå