Gå til innhold

Potensielt enda en god historie? :)

Fremhevede innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jaja, slenger meg på jeg og. Møtte en veldig sjarmerende dame for noen dager siden og vi fikk veldig god kjemi. Damen sjarmerte meg virkelig ;). Tenker jo at hun sikkert har en del svermende etter seg :/, og at skal jeg få til noe her må jeg få fingen ut fort som F!. Kjipe er at jeg ikke treffer hun igjen før neste uke iallefall, arg!

Endret av .-L-.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, det går nok bra. Er ikke sikkert hun har noen etter seg fordi om hun skarmerte deg ;)

Skulle ønske det var meg du hadde møtt ;) Jeg trenger en interessert mann ;)

Gjest .-L-.
Skrevet

Lykke til, det går nok bra. Er ikke sikkert hun har noen etter seg fordi om hun skarmerte deg ;)

Skulle ønske det var meg du hadde møtt ;) Jeg trenger en interessert mann ;)

Hehe, krysser fingrene for oss begge ;)

Skrevet

Hvordan har det gått -L-? :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Det har ikkje gått helt veien :/, hun har ikkje dukket opp og eg tenker vel egentlig på å spørre ut en annen dame :)

• Liker 1
Skrevet

Det har ikkje gått helt veien :/, hun har ikkje dukket opp og eg tenker vel egentlig på å spørre ut en annen dame :)

Det finnes hvertfall nok av single damer å velge mellom sikkert, så du finner nok en annen sjamerende og søt dame ;)

Skrevet

Lykke til! Fortell oss gjerne om hvordan det går :) Artig å følge med på slike sjekketråder, kanskje man snapper opp et tips eller to! Gøy å se det fra en gutts perspektiv også :)

• Liker 1
Gjest BamseB
Skrevet

Ble det ikke noe så var det aldri meningen heller! :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Det finnes hvertfall nok av single damer å velge mellom sikkert, så du finner nok en annen sjamerende og søt dame ;)

Ja :), det håper eg også!

Gjest .-L-.
Skrevet

Ble det ikke noe så var det aldri meningen heller! :)

Meh, hadde hun bare dukket opp så hadde eg fått et litt bedre svar på kor landet lå..

Gjest .-L-.
Skrevet

Lykke til! Fortell oss gjerne om hvordan det går :) Artig å følge med på slike sjekketråder, kanskje man snapper opp et tips eller to! Gøy å se det fra en gutts perspektiv også :)

joda, kan no fortelle kordan det går xD

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Høhø har da vært med damen :), og det gikk vel egentlig veldig fint! Hun er veldig vakker :rodmer: , morsom, høfflig, eg har stor respekt for yrket hennes! Nei no gleder eg meg bare til å spørre hun ut :)

• Liker 3
Skrevet

Høhø har da vært med damen :), og det gikk vel egentlig veldig fint! Hun er veldig vakker :rodmer: , morsom, høfflig, eg har stor respekt for yrket hennes! Nei no gleder eg meg bare til å spørre hun ut :)

Åh så koselig, håper det går rette veien for deg :rodmer::klemmer:

Skrevet

Lykke til og hold oss oppdatert :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Jaja :P, liten avsporing, men noe eg føler eg trenger et par syn på. Møtte en ganske heit dame på byn i går :P, og det var jo egentlig ganske bra kjemi :). Greien var vel egentlig at eg satt å tenkte på hun eg vil spørre ut^^ Eg liker ikkje å date flere samtidig :P, kjenner en del som gjør det, men eg har et etisk/moralsk problem/barriere med akuratt dette. Faen asso veldig flott dame :/ hun eg møtte i går, men eg liker jo egentlig allerede hun hin xD. Samtidig så er jo det ingen garanti for at det går noen vei med dama eg har tenkt å spørre ut.

Vet ikkje helt ka eg vil med dette. Kunne jo spurt denne dama om nr og på date, men det føles feil når eg liker hun andre^^ Ka tenker andre om dette?

Skrevet

Du har jo ingen forpliktelser overfor hun andre, siden du ikke kjenner hun, dere har ikke vært på date enda, så hvorfor la hun stoppe deg? Kanskje dama på byen i går er drømmedama di?! ;)

Jeg ville fram til du finner ut om du har skikkelig sjans på hun andre vurdert andre muligheter :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Du har jo ingen forpliktelser overfor hun andre, siden du ikke kjenner hun, dere har ikke vært på date enda, så hvorfor la hun stoppe deg? Kanskje dama på byen i går er drømmedama di?! ;)

Sjønnar ikkje kor eg har dette fra, alle vennene mine er sån og :/. Vi er litt dumsnille eller pinglete, vet ikkje ordet for det. Eg har vel ikkje noen forpliktelser nei, men når det er hun eg vil ha føles kanskje nesten som utroskap?, når eg går å :P dater/spør om nr til andre, vet ikkje. Er det en ting eg ikkje forstår med meg selv så er det akkuratt dette..

Jeg ville fram til du finner ut om du har skikkelig sjans på hun andre vurdert andre muligheter :)

Andre muligheter er der :P, det er bare at eg ikkje går ut med de når eg på en måte har bestemt meg for at det er hun eg vil ha? Kan hende eg bestemmer meg for tidlig...

Endret av .-L-.
Skrevet

Kanskje du har bestemt deg litt for tidlig ;) men hvis du vet hva du vil ha, så må du satse og gå for det ;) håper du får henne :)

Du virker som en skikkelig gutt, håper jeg finner en som deg som bare vil ha meg ;):)

Gjest .-L-.
Skrevet

Kanskje du har bestemt deg litt for tidlig ;) men hvis du vet hva du vil ha, så må du satse og gå for det ;) håper du får henne :)

Du virker som en skikkelig gutt, håper jeg finner en som deg som bare vil ha meg ;):)

Ja det gjør eg også! Lykke til til deg og :)

Skrevet

Lykke til :) fortell oss hvordan det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...