daemonia Skrevet 7. mars 2012 #41 Skrevet 7. mars 2012 Jeg holder en knapp på en av to ting: 1) Anonymus er ute på oppdrag igjen 2) De unngår å fortelle at alle får den helvetes tidlinja Forresten går det rykter om at ALLE skal ha den ved slutten av måneden. Den har vi jo ikke hørt før
Fysikeren Skrevet 7. mars 2012 #42 Skrevet 7. mars 2012 Jeg holder en knapp på en av to ting: 1) Anonymus er ute på oppdrag igjen 2) De unngår å fortelle at alle får den helvetes tidlinja Forresten går det rykter om at ALLE skal ha den ved slutten av måneden. Den har vi jo ikke hørt før Utrulling av timeline var egentlig det første jeg tenkte, også min størte frykt. Hvis det er tilfelle blir jeg rett og slett nødt til å sette alle planer på vent, og bruke dagen på å slette alle kleine statuser fra 2006(?) til nå.. artig! 1
daemonia Skrevet 7. mars 2012 #43 Skrevet 7. mars 2012 Utrulling av timeline var egentlig det første jeg tenkte, også min størte frykt. Hvis det er tilfelle blir jeg rett og slett nødt til å sette alle planer på vent, og bruke dagen på å slette alle kleine statuser fra 2006(?) til nå.. artig! Slette FB statuser for 5 år: Check Følte meg veldig voksen i forhold til før når jeg gikk gjennom alt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå