AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Er det bare hos meg facebook er nede? Bor i Østfold...
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Funker ikke, nei. Hva betyr "godt effet opp"? Snakker vi ikke norsk lenger på dette forumet? 1
Gjest Raindrops Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 downrightnow.com sier det er en "Likely Service Disruption", det er vel en server eller to som har takket for seg.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Er det bare hos meg facebook er nede? Bor i Østfold... Det det samme her i Finnmark.
Parvati Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Ja, hva skulle jeg gjort uten KG i dag? "Fint" å høre at den er nede hos flere
Gjest Silvermist Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 (endret) Funker ikke, nei. Hva betyr "godt effet opp"? Snakker vi ikke norsk lenger på dette forumet? Effet, av F-et, av Fucket. Effet opp = Fucket opp. Ingen problemer med fjasbokji her på vestlandet, sitter faktisk på FB på båten mellom Bergen og Stavanger nå. Men det er/har vært storm på nordvestlandet i natt, så det kan være noen servere som er nede. Edit: La til noe. Endret 7. mars 2012 av Silvermist
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Har Facebook lokalkontorer som styrer hver sin del av nettsiden eller? Siden alle påpeker hvor de bor liksom. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #11 Skrevet 7. mars 2012 Nede her også, har ikke vært storm her i området så vidt jeg vet.
Gjest SnowLeopard Skrevet 7. mars 2012 #12 Skrevet 7. mars 2012 Nede i Bergen, men FB funker visstnok på Østlandet har jeg hørt, men ikke at det bryr meg så veldig. Så skal vi se hvor lenge det går før jeg dauer av FB-mangel, nå!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #14 Skrevet 7. mars 2012 Effet, av F-et, av Fucket. Effet opp = Fucket opp. Herregud, er dette er fjortisforum eller? 2
Gjest Silvermist Skrevet 7. mars 2012 #15 Skrevet 7. mars 2012 Nede i Bergen, men FB funker visstnok på Østlandet har jeg hørt, men ikke at det bryr meg så veldig. Så skal vi se hvor lenge det går før jeg dauer av FB-mangel, nå! Jeg har FB her, er det noe jeg skal sjekke for deg?
Gjest Tekola Skrevet 7. mars 2012 #16 Skrevet 7. mars 2012 Aah, det forklarer. Bor i Trøndelag, men tror ikke det har noe å si. Bare litt abstinenser, men det skal nok gå fint.
Gjest SnowLeopard Skrevet 7. mars 2012 #17 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har FB her, er det noe jeg skal sjekke for deg? Regner med at du ikke er venn med alle de jeg helst skulle ha stalka før lunsj??????
Gjest Silvermist Skrevet 7. mars 2012 #19 Skrevet 7. mars 2012 Regner med at du ikke er venn med alle de jeg helst skulle ha stalka før lunsj?????? Jeg er reisende i stalking og oversharing. Ingen oppgave for liten, ingen oppgave for stor. Kanskje flaggruten har forvillet seg ut i internasjonalt farvann siden FB fungerer så bra her.
Fysikeren Skrevet 7. mars 2012 #20 Skrevet 7. mars 2012 Har Facebook lokalkontorer som styrer hver sin del av nettsiden eller? Siden alle påpeker hvor de bor liksom. Haha! dette stussa jeg noe veldig på også. "faen asså, er facebook-rogaland nede igjen nå..." 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå