Vippe Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Denne dagen har jeg gledet meg til lenge, jeg skal på intervju på en jobb jeg har utrolig lyst på. Problemet er bare at jeg har klart å bli forpestet til de grader, og jeg har totalt mistet stemmen. Stemmen bare forsvinner etter å ha sagt et par ord, selv om jeg hvisker. What to do?! Går ikke ann å føre en samtale en gang, måtte skrive EN LAPP til broren i dag morres for å få han til å forstå noe jeg sa This is hell.... Noen tips??? :D
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 send en mail og be om å få intervjuet utsatt fordi du er syk? så kan d jo si at du ikke kunne ringe inn fordi du ikke har stemme
Vippe Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2012 Hun som skal intervjue er i byen kun i dag, hun har reist hit fra hovedkontoret som er langt borte. Det er mange søkere, så det er nok lite sannsynlig at hun kommer ned hit igjen for min skyld. fml
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Jeg ville dratt, skriv lapper om du må. Dem kommer iallefall til å huske deg! 1
Tornerosa Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Pimpernelletinktur på sukkerbit! Alle skuespilleres stalltips!
Vippe Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2012 kanskje vi kan sitte med hver vdata og chatte... hehe
Ego Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Om du føler deg ok ellers, så møt opp og foreslå at dere tar intervjuet skriftlig - da får de også se selv at du faktisk ikke har stemme. Kan ikke se for meg at det vil være noe annet enn positivt. Lykke til!
sauen87 Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Jeg ville møtt opp og forklart at du har mistet stemmen, og gjort alt for å få gjennomført intervjuet. Det viser ihvertfall plenty med stå-på-vilje og at du virkelig ønsker denne jobben! De kommer nok til å huske deg :-) 2
Vippe Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2012 Nå har jeg pakket med meg penn og papir, har også skrevet ned masse notater jeg kan ha med. Skal gjøre mitt beste! Kommer sikkert til å le av dette i ettertid. Klarer ikke å le nå da, blir mer "HHhhHHHHHHHhhhH"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå