apekatt Skrevet 31. mars 2012 #21 Skrevet 31. mars 2012 Jeg er halvt Jeg erklærer Østerrike til å ha den værste sangen til nå... ysj! Jeg tror det er den gamle mannen ja. Syns den var ok sånn litt ut i. Bedre enn de balladene sånn som den albanske. Hørte 3 sekunder av Spania og portugal sine og det var.... kjedelig. Rett og slett. Haha syns den fra Østerrike er grusomt. Men for meg går første plassen for verst til Georgia. Den fra Østerrike sin entry kan man le av i hvert fall. "Wochi mit dem popo wochi mit dem woop wooop", irriterende at den er så fengende, og tror ikke jeg får den ut av hodet får i dag.. Bare arrgg!
pinar Skrevet 31. mars 2012 #22 Skrevet 31. mars 2012 (endret) Whaaat Montenegro sin var jo..... uforståelig. Ukraina sin var slitsom. Endret 31. mars 2012 av eplebit
pinar Skrevet 1. april 2012 #24 Skrevet 1. april 2012 (endret) Nei den likte jeg ikke. Haha hørte akkurat den tyrkiske. Minnet meg om Aladdin goes 90s boyband. Endret 1. april 2012 av eplebit
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #26 Skrevet 2. april 2012 Montenegro (over) var sær :gjeiper: Island: http://www.youtube.com/watch?v=GeZuPCGX6qY
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #27 Skrevet 2. april 2012 Her er Hellas sin. http://www.youtube.com/watch?v=ta84vjUFaqg&feature=related
Gjest krabat Skrevet 2. april 2012 #29 Skrevet 2. april 2012 Herregud for noen øyne på hun fra Latvia! Her er Albania og Romania sine. http://www.youtube.com/watch?v=YJNTabkq-R4
Nevian Skrevet 4. april 2012 #30 Skrevet 4. april 2012 Etter første gjennomhøring var Frankrike og Danmark sine best. Etter andre og tredje står Frankrike igjen som min favoritt Har den plystringa på hjernen!
pinar Skrevet 4. april 2012 #31 Skrevet 4. april 2012 Etter første gjennomhøring var Frankrike og Danmark sine best. Etter andre og tredje står Frankrike igjen som min favoritt Har den plystringa på hjernen! Jaaaa!
NullHull Skrevet 4. april 2012 #32 Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg har bestemt meg, min stemme går til Söta Bror i år, Heja Sverige!! Endret 4. april 2012 av NullHull
Nevian Skrevet 4. april 2012 #33 Skrevet 4. april 2012 latvia var bare rar.. hørt den? Whaaat? Synes den var litt beautiful jeg da Og etter dagens gjennomhøring har Kypros steget i kurs fra en åtter til en tier i dag ser jeg på Excel-arket mitt her Aserbajdsjan sin er stilmessig svært lik den Maria Haukaas Storeng sang et år her. Kommer nok et stykke vil jeg tro. Ukrainas sang er skremmende lik "When love takes over" med Kelly Rowland!
pinar Skrevet 4. april 2012 #34 Skrevet 4. april 2012 Liker ikke ukraina sin. Serbia og Frankrike leder her. La la la love
Nevian Skrevet 4. april 2012 #35 Skrevet 4. april 2012 Liker ikke ukraina sin. Serbia og Frankrike leder her. La la la love Frankrike er og blir konge, men Serbia får ikke mer enn de 7 poengene jeg ga dem første gang :happy:
pinar Skrevet 4. april 2012 #36 Skrevet 4. april 2012 Frankrike er og blir konge, men Serbia får ikke mer enn de 7 poengene jeg ga dem første gang :happy: Men jeg misstenker det muligens bare er du og jeg som gir Frankrike poeng. Har du hørt østerikes? Gruuuuusom! Selv i eurovision standard.
Nevian Skrevet 4. april 2012 #37 Skrevet 4. april 2012 Men jeg misstenker det muligens bare er du og jeg som gir Frankrike poeng. Har du hørt østerikes? Gruuuuusom! Selv i eurovision standard. Jeg trengte ikke høre Frankrike flere ganger for å like den, så de fleste skulle kunne gi ihvertfall noe i den retning. Østerrike ja, jeg har gitt dem 2 poeng ser jeg (ja jeg har et skjema og det er geeky som f!), og når jeg hører den igjen nå så blir det ingen revidering der i gården :happy:
pinar Skrevet 4. april 2012 #38 Skrevet 4. april 2012 Jeg trengte ikke høre Frankrike flere ganger for å like den, så de fleste skulle kunne gi ihvertfall noe i den retning. Østerrike ja, jeg har gitt dem 2 poeng ser jeg (ja jeg har et skjema og det er geeky som f!), og når jeg hører den igjen nå så blir det ingen revidering der i gården :happy: hehe hele to poeng?? Hva syns du om den svenske? Jeg syns den er overvurdert.
Nevian Skrevet 4. april 2012 #39 Skrevet 4. april 2012 Hva syns du om den svenske? Jeg syns den er overvurdert. Overvurdert så det holder ja. Rasklåt spør du meg. Jeg har dog et godt øye til Finland. Fin melodi, men den mangler et mellomparti. Det er liksom bare vers og refreng som etter tre minutter blir kjedelig.
pinar Skrevet 4. april 2012 #40 Skrevet 4. april 2012 Må gå på youtube og høre, Den spanske og portugisiske er fryktelig kjedelige. Liker ikke disse rolige. Den irske er og rimelig fæl... Ja den svenske er overvurdert. Godt jeg ikke er alene om sysn det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå