Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er halvt :)

Jeg erklærer Østerrike til å ha den værste sangen til nå... ysj!

Jeg tror det er den gamle mannen ja. Syns den var ok sånn litt ut i. Bedre enn de balladene sånn som den albanske. Hørte 3 sekunder av Spania og portugal sine og det var.... kjedelig. Rett og slett.

Haha syns den fra Østerrike er grusomt. Men for meg går første plassen for verst til Georgia. Den fra Østerrike sin entry kan man le av i hvert fall. "Wochi mit dem popo wochi mit dem woop wooop", irriterende at den er så fengende, og tror ikke jeg får den ut av hodet får i dag.. Bare arrgg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Whaaat Montenegro sin var jo..... uforståelig.

Ukraina sin var slitsom.

Endret av eplebit
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om Hviterussland sin?

Skrevet (endret)

Nei den likte jeg ikke.

Haha hørte akkurat den tyrkiske. Minnet meg om Aladdin goes 90s boyband.

Endret av eplebit
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker
Skrevet

Latvia:

Skrevet

Etter første gjennomhøring var Frankrike og Danmark sine best. Etter andre og tredje står Frankrike igjen som min favoritt :) Har den plystringa på hjernen! :digge:

Skrevet

Etter første gjennomhøring var Frankrike og Danmark sine best. Etter andre og tredje står Frankrike igjen som min favoritt :) Har den plystringa på hjernen! :digge:

Jaaaa! :)

Skrevet (endret)

Jeg har bestemt meg, min stemme går til Söta Bror i år, Heja Sverige!!

Endret av NullHull
Skrevet

latvia var bare rar.. hørt den?

Whaaat? Synes den var litt beautiful jeg da :) Og etter dagens gjennomhøring har Kypros steget i kurs fra en åtter til en tier i dag ser jeg på Excel-arket mitt her :fnise:

Aserbajdsjan sin er stilmessig svært lik den Maria Haukaas Storeng sang et år her. Kommer nok et stykke vil jeg tro.

Ukrainas sang er skremmende lik "When love takes over" med Kelly Rowland! :sjokkert:

Skrevet

Liker ikke ukraina sin.

Serbia og Frankrike leder her.

La la la love :digge:

Skrevet

Liker ikke ukraina sin.

Serbia og Frankrike leder her.

La la la love :digge:

Frankrike er og blir konge, men Serbia får ikke mer enn de 7 poengene jeg ga dem første gang :happy:

Skrevet

Frankrike er og blir konge, men Serbia får ikke mer enn de 7 poengene jeg ga dem første gang :happy:

Men jeg misstenker det muligens bare er du og jeg som gir Frankrike poeng.

Har du hørt østerikes? Gruuuuusom! Selv i eurovision standard.

Skrevet

Men jeg misstenker det muligens bare er du og jeg som gir Frankrike poeng.

Har du hørt østerikes? Gruuuuusom! Selv i eurovision standard.

Jeg trengte ikke høre Frankrike flere ganger for å like den, så de fleste skulle kunne gi ihvertfall noe i den retning. Østerrike ja, jeg har gitt dem 2 poeng ser jeg (ja jeg har et skjema og det er geeky som f!), og når jeg hører den igjen nå så blir det ingen revidering der i gården :happy:

Skrevet

Jeg trengte ikke høre Frankrike flere ganger for å like den, så de fleste skulle kunne gi ihvertfall noe i den retning. Østerrike ja, jeg har gitt dem 2 poeng ser jeg (ja jeg har et skjema og det er geeky som f!), og når jeg hører den igjen nå så blir det ingen revidering der i gården :happy:

hehe hele to poeng??

Hva syns du om den svenske? Jeg syns den er overvurdert.

Skrevet

Hva syns du om den svenske? Jeg syns den er overvurdert.

Overvurdert så det holder ja. Rasklåt spør du meg.

Jeg har dog et godt øye til Finland. Fin melodi, men den mangler et mellomparti. Det er liksom bare vers og refreng som etter tre minutter blir kjedelig.

Skrevet

Må gå på youtube og høre,

Den spanske og portugisiske er fryktelig kjedelige. Liker ikke disse rolige. Den irske er og rimelig fæl...

Ja den svenske er overvurdert. Godt jeg ikke er alene om sysn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...