Gå til innhold

Facesitting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette tenner meg veldig, hvor jenta kan sitte på huk over ansiktet mitt. Deilig å kunne slikke både vagina og anus! Er dette unormalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke det er unormalt, men har ingen erfaringer med det selv.

Skrevet

Dette tenner meg veldig, hvor jenta kan sitte på huk over ansiktet mitt. Deilig å kunne slikke både vagina og anus! Er dette unormalt?

Nei! festlig ere lell!

AnonymBruker
Skrevet

Som mann er det å bli brukt til facesitting er en av mine favorittaktiviteter.

Men det er dessverre få kvinner som gjør det ordentlig.

Mange legger ikke ordentlig tyngde på, slik at de bare smårir ansiktet.

Småriding er bedre enn ingenting, men det er uendelig mye bedre med ordentlig tyngde, ordentlig kåtskap og villskap hvor ansiktet mitt blir brukt hensynsløst til partners tilfredsstillelse, og hvor saftene bare renner og renner, og jeg bare blir tvunget til å ta imot.

Hun skal omtrent voldta ansiktet mitt, skrubbe hele underlivet sitt mot ansiktet mitt, slik at jeg etterpå er helt rød i ansiktet av all gnikkingen, glinsende og våt og helt innsmurt i fittesaft.

Det gjør meg lykkelig.

• Liker 4
Skrevet

Vagina er skjeden. Vagina er ikke fitta. Du slikker ikke vagina, din gjøk, med mindre du har så lang tunge at du slikker innsiden av skjeden.

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke unormalt. Dog individuelt, men meget vanlig ^^,

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det bare meg som tenkte på at denne tråden handlet om å sitte på facebook?

:skratte:

Men så så jeg at det var under seksualitet, da tenkte jeg at det kanskje handlet om noe seksuelt på fb. Bommert.

• Liker 5
Skrevet

ELSKER.

Dette er helt klart en slager hos meg. Og det skal gjøres 'ordentlig'.

• Liker 3
Skrevet

Vil få dama til å gjøre dette på meg.. Hvordan hinte til det?

AnonymBruker
Skrevet

Ved å si det rett ut.

• Liker 4
Skrevet

Får vel gjøre det da^^

AnonymBruker
Skrevet

Men, er dette noe kvinner liker? Jeg mener, da blir hun jo den dominante og det liker kvinner jo ikke? De liker å føle seg dominerte, at han spruter henne i ansiktet osv. ikke omvendt?

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg elsker det. Aller best hvis han sitter fast i sengen og jeg har full kontroll.

• Liker 2
Skrevet

Love it. Full kontroll. :D

Skrevet

Men, er dette noe kvinner liker? Jeg mener, da blir hun jo den dominante og det liker kvinner jo ikke? De liker å føle seg dominerte, at han spruter henne i ansiktet osv. ikke omvendt?

Herregud, for en tomsing.

• Liker 1
Gjest Levitate
Skrevet

Gjør som typen min gjorde.. Han satte meg på ansiktet sitt. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Gjør som typen min gjorde.. Han satte meg på ansiktet sitt. :fnise:

Det gjorde min også. Jeg ble litt forfjamset, men nå liker jeg det veldig godt!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Herregud, for en tomsing.

Du, han er knapt 20 år, gi han litt slækk da. Ikke alle 20-åringer er fullt utlært når det gjelder sex, vettu :)

AnonymBruker
Skrevet

For å holde meg til første spm: Tror ikke dette er så unormalt. Kanskje flest menn som liker dette, vet ikke. Selv foretrekker jeg at hun "tvinger" meg til å slikke henne foran og bak på denne måten, gjerne at hun tisser i munnen min også, men da er vi nok over på det unormale. Men noen damer er så søte at de også blir med på dette :sminkedokke:

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

For å holde meg til første spm: Tror ikke dette er så unormalt. Kanskje flest menn som liker dette, vet ikke. Selv foretrekker jeg at hun "tvinger" meg til å slikke henne foran og bak på denne måten, gjerne at hun tisser i munnen min også, men da er vi nok over på det unormale. Men noen damer er så søte at de også blir med på dette :sminkedokke:

Du heter ikke tilfeldigvis Hans Petter? :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...