Gjest kml Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Noen tips? Jeg vil finne en ny fav bar med greie priser og ikke for disko, men allikavel happening. Heller ikke inngangspenger..
Genesis Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Uformelt: Ryes, Hard Rock, Eilefs, Fridays, O`learys Formelt: Soliis, The Villa, Skaugum, BAR-stedene! 1
Gjest kml Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Jeg er 22. Så vil et sted hvor de oppi 20 åra er. Ikke noe tenåringssted. Kan du fortelle litt om disse barene?
drosophilia Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Jeg er 22. Så vil et sted hvor de oppi 20 åra er. Ikke noe tenåringssted. Kan du fortelle litt om disse barene? Mine favorittsteder på Løkka: Ryes (Olav Ryes plass) - Uformelt og hyggelig, billig øl (3 for 99kr før 22), men alltid stappfullt i helgene. Kaos (Olav Ryes plass) - min desiderte favoritt. Hyggelig bar, bra drinker, god musikk (for det meste!), godt uteareal. Memphis (Olav Ryes plass) - MYE bråk og høy musikk i helgene. Helt fint sted i ukedagene, vanligvis ikke "stappa", sånn at en vennegjeng fint kan sitte og prate. God mat på dagtid. IKKE gode på å lage drinker (99kr for white russian med lettmelk, fløte hadde de ikke). Glød (Schous plass/Nybrua) - Kjempehyggelig sted, men ganske lite. Ganske "happening" i helgene. O'Reileys (Olav Ryes plass) - O'Reileys er en irsk fotballpub. Hver gang det er kamp er stedet stappa. Men når det ikke er kamp? Et nyyydelig sted å nyte en rolig helgeøl med venner. Steder i sentrum: Dirty Cow: Favoritten. Uformellt, mye live musikk, spiller mye god rock, og er "happening" men ikke full av duster. Mest folk fra 25-40. Veldig god stemning. Devilles: Hardrock. Jeg digger Devilles, men synes at lydnivået er sinnsvakt i det siste, hører ikke hva folk sier i det hele tatt. Ellers er Devilles et veldig populært sted. Særlig hvis du er litt "metal".
drosophilia Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Samboeren min jobber forresten som dørvakt (10+ år). Han kan fortelle at 99% av bråk skjer på "fine" utesteder. Manolo råder han i mot. Mye unge "rikinger" som ikke kan oppføre seg og ender i slåsskamp. De OK "fine" utestedene har vanligvis en ganske høy aldersgrense. Dette er bare hans mening, men tenkte det var relevant.
Gjest kml Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Nice! Takk noen tips nærmere national/majorstua?
drosophilia Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Nice! Takk noen tips nærmere national/majorstua? Nope, tenker noen som bor der må oppdage tråden din.
drosophilia Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Nope, tenker noen som bor der må oppdage tråden din. Du kan sjekke denne, da: http://www.visitoslo.com/no/aktiviteter-og-attraksjoner/omraader/oslo-vest/uteliv/
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Tordenskjold i Rosenkrantzgate er vel "stedet" for mange. Litt tung musikk, veldig høyt, veldig fullt, alt fra slipsnisser til Harley-folk, spredt alder. Det hender vi danser på bordene når "vår" DJ er på plass og står og digger med klokka på ett øre og rumpa i været. Men prate må vi gjøre ute. Bar1 og Underbar på Aker brygge. Litt yngre klientell på sistnevnte, men godt blandet på Bar1 også, tror aldersgrensen er 22. Passe høy musikk inne, varmelamper, tepper og servering ute i gode stoler. Masse hyggelige folk, har rykte for å være snobbested, men har truffet mange hyggelige folk, så det er jeg ikke enig i. Forøvrig Europas (tror jeg) største utvalg i Cognac, eieren er lidenskapelig samler. Whisky-utvalget er på vei opp også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå