Gå til innhold

Langweekend romjulen 2012

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Min mor fyller 50 på nyåret neste år, hun ønsker ingen stor feiring, og jeg og pappa fant derfor ut at en langweekend på 4-5 dager med den nærmeste familien i romjulen inkl. nyttårsaften kunne være på sin plass. Vi har kikket litt på New York, da dette lenge har vært et stort ønske for oss alle, men fant ut at det ble litt i dyreste laget på denne tiden, da bare flybillettene for oss alle fem ville kommet på over 30 000kr.....

Er det noen som har noen andre gode alternativer til oss? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svalbard og Island.

Skrevet

Hei :) Eg har høyrt at Edinbugh skal ha verdens mest fantastiske nyttårsfeiring :) Eg har ikkje vore der sjølv, men har veldig lyst :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Paris?

Et kjapt søk gir helt ned i 7.000,- for fem personer t/r :)

Skrevet

Uten at jeg har vært der selv, har jeg hørt at nyttårsaften/fyrverkeriet på Madeira er helt utrolig. Og der er det vel også ganske behagelig temperatur året rundt.

Skrevet

Uansett hvor dere velger å reise er det nok for tidlig å få tak i billige billetter. Ingen av flyselskapene starter med kampanjer så lang tid i forveien.

Romjulen vil nok være dyrere uansett, men dere må ha litt is i magen. New York kan kjapt bli billigere hvis dere venter til utpå høsten med å bestille :)

Skrevet

En tur til Kiel med color fantasy fra oslo om dere ikke er redd for sjøen. Kan kombineres med en overnatting på hotel. Book gjerne en suite ombord for å gjøre det litt ekstra stas. Om bord er det restauranter, trim,spa, teater, dans etc. Nyttårsaften er det ekstra feiring ombord.

Ellers kunne kanskje London være et alternativ. Eller kanskje en langweekend på et fint hotel her i norge.

Når det gjelder New York så er jo det en super by . Jeg var der selv noen dager nå siste jul. Innimellom som dukker det opp rimelige billetter så om du følger med så kan dere være heldige å få tak i et bra tilbud. Synes jeg så tur/ retur med sas for 4000 pr pers nå for ikke lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...