Gå til innhold

Bo sammen eller hver for seg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tja, har i utgangspunktet ikke lyst på flere forhold i det hele tatt heller, men hvis jeg noen gang skal driste meg til det igjen så bør det da absolutt være særbo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele poenget med forhold for meg er å finne en jeg har lyst til å våkne opp med og tilbringe dagene mine med. Dog er alenetid viktig, så håper på å bo et sted som er stort nok til å f.eks. kunne sitte alene og lese en bok hele dagen uforstyrret, samt at jeg tror gutten min blir veldig glad om han i perioder får muligheten til å bruke hele dagen sin på ski, fotball og spill uten mas :gjeiper:

Særbo ville ikke vært noe for meg :) Men nå er jeg bare 20, så det kan hende det er noe annet når jeg er 50-60 og er ferdig med barn og hus og alt det der. Har tilbringt en del tid i avstandsforhold, så ser jo absolutt fordelene med å bare møtes nå og da.

Gjest Søgni
Skrevet

Jeg liker tanken på å bo sammen. Og min erfaring er at det er mulig med nok alenetid osv. uansett.

Men jeg ser at det kan være fordeler ved å bo hver for seg også, og jeg synes absolutt ikke det er noe rart ved det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...