AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #21 Skrevet 6. mars 2012 Tja, har i utgangspunktet ikke lyst på flere forhold i det hele tatt heller, men hvis jeg noen gang skal driste meg til det igjen så bør det da absolutt være særbo.
melly666 Skrevet 7. mars 2012 #22 Skrevet 7. mars 2012 Hele poenget med forhold for meg er å finne en jeg har lyst til å våkne opp med og tilbringe dagene mine med. Dog er alenetid viktig, så håper på å bo et sted som er stort nok til å f.eks. kunne sitte alene og lese en bok hele dagen uforstyrret, samt at jeg tror gutten min blir veldig glad om han i perioder får muligheten til å bruke hele dagen sin på ski, fotball og spill uten mas :gjeiper: Særbo ville ikke vært noe for meg Men nå er jeg bare 20, så det kan hende det er noe annet når jeg er 50-60 og er ferdig med barn og hus og alt det der. Har tilbringt en del tid i avstandsforhold, så ser jo absolutt fordelene med å bare møtes nå og da.
Gjest Søgni Skrevet 7. mars 2012 #23 Skrevet 7. mars 2012 Jeg liker tanken på å bo sammen. Og min erfaring er at det er mulig med nok alenetid osv. uansett. Men jeg ser at det kan være fordeler ved å bo hver for seg også, og jeg synes absolutt ikke det er noe rart ved det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå