AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 En venninne kommer på besøk til meg i Bergen snart Tenkte vi kunne -gå opp Fløyen -besøke Akvariet -titte i byen -cafe -kino Hva mer?
Vulpes Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Rekker dere gjøre mer enn det der da, på én helg? Synes det høres ut som mer enn nok jeg
Gjest Anuket Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Synes det høres ut som en fin plan jeg Kafeer er jo det mange koselige å velge mellom, men min favoritt er Bok og Krinkel
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Vi har 3 hele dager sammen Er ikke så kjent her selv, så vet liksom ikke hva jeg skal foreslå.
Gjest Anuket Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Vi har 3 hele dager sammen Er ikke så kjent her selv, så vet liksom ikke hva jeg skal foreslå. Dere kan jo gå opp Fløyen en dag, kose dere med middag hjemme og prate på kvelden, så gå på Akvariet dagen etter og kino på kvelden? Siste dagen er jo koselig å bruke dagen på kafe, spesielt hvis det er søndag (synes jeg da). Men da er butikkene osv stengt. Med det du har foreslått har dere noe å gjøre hver dag Eventuelt kan dere gå på en pub og ta et par øl/glass vin på kvelden om dere vil det. 1
seilice Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Jeg får også en venninne på helgebesøk snart, så denne tråden hjalp veldig Hun kommer 16. mars, så er ikke så lenge til heller!
Kraula Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Om det er fint vær kan dere gå fra Fløien til Rundemannen, det er skikkelig fint! Ellers kan du jo også sjekke om det er noen morsomme ting som skjer i byen (står på baksiden til Studvest?).
h_ei Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Takk for mange gode tips, kom gjerne med flere spesielt ang spiseplasser. Skal bruke coop hotell kupp på denne helgeturen så valget står mellom best western hordaheim eller Thon hotell bryggen. Noen som har gode råd om hva jeg skal velge????.På forhånd takk for hjelpen
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Tips til koselige cafeer i Bergen sentrum? Vi er i midten av 20-årene TS
Gjest Anuket Skrevet 7. mars 2012 #12 Skrevet 7. mars 2012 Tips til koselige cafeer i Bergen sentrum? Vi er i midten av 20-årene TS Bok og Krinkel er veldig koselig Og ikke minst; Det Lille Kaffe Compagni! Denne ligger litt overfor Fløibanen (nedre stasjon altså) Ellers er jeg glad i: - Capello - Cafe Aura - Chaos på Høyden - Kafe Spesial
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå