Gå til innhold

spiser folk sånt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spiseforstyrrelse og jeg må si jeg blir KVALM av oppskriftene her å¨kg.......er det virkelig nødvendig å stappe i seg SPYFRAMKALLENDE mat????????????INGEN ved sine fulle fem ville spist en av disse oppskriftene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nivået er absurd lavt..........

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spiseforstyrrelse og jeg må si jeg blir KVALM av oppskriftene her å¨kg.......er det virkelig nødvendig å stappe i seg SPYFRAMKALLENDE mat????????????INGEN ved sine fulle fem ville spist en av disse oppskriftene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nivået er absurd lavt..........

Ta deg sammen.

Gjest Spinell
Skrevet

Uttalelser fra en som har en spiseforstyrrelse er neppe den aller beste målestokken for oppskriftene.

• Liker 7
Skrevet

Syns mye av det ser godt ut jeg :D

Skrevet (endret)

Hmmm, foreslår at du lager deg en direktelink til forumet, så slipper du å gå innom startsiden til Kvinneguiden - enkelt og greit.......

Endret av Frk Midnattsol
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Du høres bare usannsynlig kresen ut.

Skrevet

"takk" for at du gir alle oss med spiseforstyrrelser dårlig rykte med sånne innlegg... Er det mulig?!... :kjefte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, hysterisk morsomt hovedinnlegg.

Ellers er jeg enig i at oppskriftene suger, spesielt dagens "koteletter med surkål og poteter". Uten at jeg har spiseforstyrrelser.

Du må være veldig spiseforstyrret TS ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...