AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har spiseforstyrrelse og jeg må si jeg blir KVALM av oppskriftene her å¨kg.......er det virkelig nødvendig å stappe i seg SPYFRAMKALLENDE mat????????????INGEN ved sine fulle fem ville spist en av disse oppskriftene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nivået er absurd lavt..........
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har spiseforstyrrelse og jeg må si jeg blir KVALM av oppskriftene her å¨kg.......er det virkelig nødvendig å stappe i seg SPYFRAMKALLENDE mat????????????INGEN ved sine fulle fem ville spist en av disse oppskriftene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nivået er absurd lavt.......... Ta deg sammen.
Gjest Spinell Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Uttalelser fra en som har en spiseforstyrrelse er neppe den aller beste målestokken for oppskriftene. 7
Frk Midnattsol Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 (endret) Hmmm, foreslår at du lager deg en direktelink til forumet, så slipper du å gå innom startsiden til Kvinneguiden - enkelt og greit....... Endret 6. mars 2012 av Frk Midnattsol 1
Gjest BettyBoop Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har spiseforstyrrelse og jeg må si jeg blir KVALM av oppskriftene her å¨kg.......er det virkelig nødvendig å stappe i seg SPYFRAMKALLENDE mat????????????INGEN ved sine fulle fem ville spist en av disse oppskriftene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nivået er absurd lavt.......... Du høres bare usannsynlig kresen ut.
Arlandria Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 "takk" for at du gir alle oss med spiseforstyrrelser dårlig rykte med sånne innlegg... Er det mulig?!... 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Hahaha, hysterisk morsomt hovedinnlegg. Ellers er jeg enig i at oppskriftene suger, spesielt dagens "koteletter med surkål og poteter". Uten at jeg har spiseforstyrrelser. Du må være veldig spiseforstyrret TS ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå