Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegget, men fant ingen stedersom kunne passe bedre.

Jeg fikk påvist føflekkreft, in situ i mars i fjor. De fjernet ekstra vev og det viste seg å være helt rent, med frie renner. Jeg har vært på kontroll siden og fjernet en ny føflekk på ryggen forrige uke. Nå får jeg ikke ro, ringte legekontoret, men de hadde ikke fått svar på den enda.

Jeg er 20 år og dette går virkelig inn på meg, jeg går til psykolog, men allikevel merker jeg at dette gjør meg skikkelig deppa og urolig. Jeg drømmer om det og gråter meg i søvn titt og stadig.

Jeg er så fryktelig redd og jeg merker at det går utover de jeg bryr meg om. Kjæresten min er veldig god mot meg, men han har en veldig krevende jobb, som gjør at han ikke kan besøke meg oftere enn i helgene. Jeg merker at jeg har blitt veldig ivrig når det kommer til å prate om barn, fint hus og å gifte seg, noe jeg stadig tar opp. Han har lenge lurt på hvorfor dette er så viktig for meg, men det gikk opp et lys for han i helgen da jeg knakk sammen foran han, at jeg faktisk er redd for å ikke få oppleve dette og at det er derfor jeg prater så mye om det.

Jeg vet at jeg har vært tidlig ute sist gang og at det ikke er noen grunn til at jeg skal få det igjen, men det å skulle vente på svar på den føflekken som er sendt inn nå, gjør meg helt rar og utafor.

Jeg trengte bare å skrive ned dette...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Kjære ts: Jeg tror du trenger å snakke med fastlegen din først og fremst, du skal ikke gå og bekymre deg slik.

Endret av Bond
Skrevet

Tråden ryddet for utenomsnakk

Bond, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...