Gå til innhold

analavslappende spray?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har aldri hørt om dette før! så det ble nevnt at en som skrev en kommentar på ett gammelt innlegg ;S Kan noen som vet noe om dette forklare virkning og hvordan det fungerer :)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer - denne har jeg hørt om. På reklame på tv for kondomeriet actually. Stikk på kondomeriet, der finner du nok ut det du vil vite =)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan også prøve noe som blir kalt for "poppers". Veldig populært i homsemiljøet visstnok.

Skrevet

Et med en jente ;) hundre prosent hetero ! Hvordan fungerer Det?

Skrevet

Poppers altså

Skrevet

Det fungerer omtrent som når tannlegen bedøver deg, men varer naturligvis ikke så lenge og er heller ikke like kraftig, du tar litt på fingeren og smører det på "ringen" til dama virker etter noen få sekunder

Skrevet

Men er det sa noe deilig for ho om alt blir lammet?

Skrevet

Hva er greia med analsex, hvis man ikke klarer å slappe av i ræva?

• Liker 3
Skrevet

bedøvelsen varer ikke lenge, og er kun en hjelp ved første gangs analsex når hun er veldig anspent

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke brukt det selv, fordi man risikerer å skade ringmuskelen og gjøre uopprettelig skade.

Den må være helt avslappet, og da trengs veldig god oppvarming samt at hun er i en stilling hvor hun slapper helt av(skje eller på rygg med pute under rumpa).

Om hun har vanskelig for å få inn penis også etter mye oppvarming er det best å droppe det - dette er veldig individuelt.

Jeg personlig får ikke til full penetrering bak selv om jeg er veldig tent på det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med analsex, hvis man ikke klarer å slappe av i ræva?

Jeg lurer på det samme.

Når noe gjør så vondt at en må bruke bedøvelse for å få gjennomført det, er det noe galt et sted. Hvorfor i huleste skal man på død og liv gjennomføre analsex, til tross for at kroppen stritter i mot? Patetisk! :frustrert:

• Liker 2
Gjest Indra
Skrevet (endret)

Men er det sa noe deilig for ho om alt blir lammet?

Det er ikke deilig for henne om hun ikke vil det, nei. Uansett om hun er bedøvd. Det er faktisk temmelig nedverdigende å bli presset til analsex om man ikke vil det.

Jeg blir ærlig talt litt dårlig av å lese innleggene dine om analsex. Finn deg ei jente som vil og slutt å press dama di. Det er faktisk helt vanlig å ikke ha analsex i heterofile forhold også.

Endret av Indra
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det samme.

Når noe gjør så vondt at en må bruke bedøvelse for å få gjennomført det, er det noe galt et sted. Hvorfor i huleste skal man på død og liv gjennomføre analsex, til tross for at kroppen stritter i mot? Patetisk! :frustrert:

Enig! Syns det er kvalmt, dessuten kommer dere til å ende opp i bleier :fnise:

Gjest Maruwan
Skrevet

Det er faktisk temmelig nedverdigende å bli presset til analsex om man ikke vil det.

Men det er også den beste anal-sexen.

Gjest Maruwan
Skrevet

Æsj, blir dårlig av deg.

Hva mener du? Det er jo trangere og mer nedverdrigende for kvinner, ergo er det bedre. Og dersom dama ikke har lyst så blir det jo enda trangere, enda mer nedverdrigende og enda bedre.

Du ser vel den?

Gjest Indra
Skrevet

Hva mener du? Det er jo trangere og mer nedverdrigende for kvinner, ergo er det bedre. Og dersom dama ikke har lyst så blir det jo enda trangere, enda mer nedverdrigende og enda bedre.

Du ser vel den?

Nei.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du ser vel den?

Men det blir jo ikke bedre for dama, din idiot!

• Liker 3
Gjest O___o
Skrevet

Jeg lurer på det samme.

Trangsyntdåttno?

"Hvorfor i alle dager skal kvinner bruke glidemiddel - hvis de ikke blir våte nok?"

"Hvorfor i alle dager skal menn ta potensmidler - hvis de ikke får ereksjon?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...