Gå til innhold

Vente hvor lenge med nytt forhold?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge etter et brudd burde man vente før man går inn i et nytt forhold?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Til du treffer en ny som er verdt å satse på. Så tidsrom er individuelt.

• Liker 4
Skrevet

Helt enig med Wei Wei her =)

Dog litt respekt for sin tidligere motpart, og seg selv. Man løper ikke til en annen rett etterpå =)

Men det er noe man må ta seg tid til, og treffer du en som du kunne tenke deg å satse på så kjør på. Jeg personlig mener at det ikke er slik at man plutselig finner ut at man skal man ut å se seg om etter en ny kjæreste... Klaffer det, tilfeldigvis. Så er det noe man kan gå inn i =)

For all del ikke for tidlig.. Det henger nok igjen litt etter eksen, og det er ikke noe du vil blande vedkommende inn i.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar damer :)

Greia er den at nå, knapt en måned etter bruddet har jeg ved en tilfeldighet truffet en fantastisk mann. Vi møtes hver dag, og jeg kjenner at jeg klarer ikke la være å falle for han.

Vi prøver å ta ting sakte og bare nyte hverandres selskap, men venninner osv reagerer på at jeg er så mye med denne mannen såpass kort tid etter bruddet.

Men som sagt, tilfeldig klaff, og da kan jeg jo ikke bare la sjansen gå fra meg, fordi jeg egentlig hadde planer om å være singel en stund?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor stoppe noe som føles bra?

Selv så har jeg kun hatt "rene" brudd om man kan kalle det det.

Brudd hvor det ikke var noen krangling,ingen tårer,ingen furting i ettertid osv. Bortsett fra siste bruddet da,skjedde så mye som jeg ikke en gang gidder å snakke om..

Men jeg har vært veldig...Hva skal man kalle det... Bah,jeg vet ikke,jeg har hvertfall hoppet "rett" fra forhold til forhold siden jeg var 17(første kjæreste) til siste nå for et halvt år siden.For mange blir dette veldig useriøst,og det har jeg innsett selv,derfor tar jeg tid som singel nå og skal "finne emg selv" hehe :D

Skrevet

Venninene dine kan si akkurat hva de vil.

Om du føler deg klar for et forhold og det føles rett, så er det rett. Livet er for kort til å bekymre seg for hva den grå massen mener. Nyt livet du og ta imot det livet har å by på med åpne armer.

:)

• Liker 1
Skrevet

Om det føles riktig, ser jeg ingen grunn til å vente.

AnonymBruker
Skrevet

Det føles veldig riktig, og det føles bare mer og mer riktig for hver gang jeg snakker med han :rodmer:

Skrevet

Bare hopp i det du :) Jeg er sikker på at venninnene dine kommer til å være der for deg uansett, det ville iallefall jeg vært :jepp:

Dessuten kommer det jo litt ann på bruddet og hvordan eksen oppfører seg i etterkant også ;)

AnonymBruker
Skrevet

Bare hopp i det du :) Jeg er sikker på at venninnene dine kommer til å være der for deg uansett, det ville iallefall jeg vært :jepp:

Dessuten kommer det jo litt ann på bruddet og hvordan eksen oppfører seg i etterkant også ;)

Hihi, Inwe :klem:

Skrevet (endret)

Jeg har nå vært singel i 5 måneder, og føler at jeg virkelig kunne ønske jeg hadde en spesiell.. Men med det sagt, ville jeg aldri ha hoppet inn i første og "beste" forhold :) Vent til det føles riktig, og til du VET at det er personen du faller for, og ikke det faktum at du bare trives best med å være i et forhold.

Endret av MissStiles
AnonymBruker
Skrevet

Synes man skal ha litt omtanke for eksen også. Om det er slik at du selv er den som gjorde det slutt, og eksen er veldig lei seg, så kan man la det gå et par måneder før du spankulerer rundt i byen hånd i hånd med en ny mener jeg. La eksen få komme seg litt ovenpå etter selve bruddet og tapet av deg før h*n må forholde seg til et nytt slag, nemlig at du har glemt ham/henne og elsker en annen. Man kan jo gjerne flørte litt og treffes diskret, men å gå offentlig ut synes jeg man av respekt kan vente litt med.

(Dette gjelder så klart ikke om eksen var utro eller på andre måter oppførte seg dårlig i forholdet og du derfor gjorde det slutt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...