Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Steinar40: 14. mars er Steak and blowjob Day. Det må da være mannedag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steinar40: 14. mars er Steak and blowjob Day. Det må da være mannedag? :)

Trodde ikke vi bodde i USA ennå da men ;)

Skrevet

Det er no bare koselig ;)

savner den følelsen, så nyt den så lenge den varer ;)

gratulerer så mykje

Skrevet (endret)

Så koselig! :rodmer:

Endret av Cuddlegirl
Skrevet

Da har vi hatt vår 5 date, og Bonito sov på arm i natt :sjenert: Det var jo egentlig ikke meningen at han skulle sove over, men tror du ikke Jon Blund spilte oss ett puss da! :fnise: Så vi våknet kl 6 i dag, kikket litt forundret på hverandre, og iallefall JEG forbannet i det øyeblikket at det er noe som heter jobb! Jeg hadde glemt litt hvor deilig det er å ligge på arm, men det kom ganske raskt tilbake må jeg innrømme. :rodmer: Også lukter han så godt! Hadde han ikke ligget ved siden av meg når jeg sovnet, hadde jeg heeelt sikkert sniffet litt pute. Så jada... så... sånn er det når man svever på slike rosa dotter 1 mil over jordens overflate. Da sniffer man på puter! :fnise:

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er det 1 mnd siden vi var på første daten, og her sveves det fortsatt på lyserosa dotter lang over jordens overflate. :fnise: I morgen skal vi på vår første offentlige date, vi skal spise middag på resturant. Og Bonito har bestemt seg for å ha på seg... *trommevirvel*... kjole!! Og det skal jeg fortelle dere at ikke skjer så fryktelig ofte. Men for en gangs skyld syntes jeg det er morro å pynte meg. Jeg vil jo så gjerne være fin for den flotte mannen. :rodmer:

Gjest Anna.S
Skrevet

Nå er det 1 mnd siden vi var på første daten, og her sveves det fortsatt på lyserosa dotter lang over jordens overflate. :fnise: I morgen skal vi på vår første offentlige date, vi skal spise middag på resturant. Og Bonito har bestemt seg for å ha på seg... *trommevirvel*... kjole!! Og det skal jeg fortelle dere at ikke skjer så fryktelig ofte. Men for en gangs skyld syntes jeg det er morro å pynte meg. Jeg vil jo så gjerne være fin for den flotte mannen. :rodmer:

Åh så kjekt å høre at du fortsatt har det slik :) Jeg er helt nyforelsket etter første date så jeg krysser fingrene for at det blir like bra i tiden fremover! :)

Skrevet

Åh så kjekt å høre at du fortsatt har det slik :) Jeg er helt nyforelsket etter første date så jeg krysser fingrene for at det blir like bra i tiden fremover! :)

Så koslig! Det er en herlig følelse det er helt sikkert. :rodmer: Jeg ønsker deg like mange rosa dotter som jeg svever på. Hihi.

Gjest Anna.S
Skrevet

Så koslig! Det er en herlig følelse det er helt sikkert. :rodmer: Jeg ønsker deg like mange rosa dotter som jeg svever på. Hihi.

Takk! :rodmer:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Må bare skrive en liten gladmelding. Bonito har fått seg kjæreste!! :strix::strix: Fortsatt svevende på en rosa sky, med en lært lekse i bakhodet... Det ærlige er ofte det beste. :rodmer:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:duskedame:

Åå... vil også ha... :jepp:

Skrevet

Gratulerer! Så koselig! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...