Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke noe for det, jeg sitter her og bobler snart over. Jeg er så forelska!! :strix: Jeg har sommerfugler i magen, spretter hver gang telefonen gir lyd fra seg, smiler fårete til folk jeg ikke kjenner, går i mine egne tanker og krasjer borti ting mens jeg antagelig ser fulstendig latterlig ut.

For første gang i mitt liv turte jeg å virkelig ta sjansen. Jeg er så lei av spill, og ikke tørre å si hva jeg føler og å være FOR redd for å bli såret. Denne gangen har jeg kastet alt slikt over bord, så får det bære eller briste.

Vi har vært på 4 dater nå i løpet av 2 uker, og selv om jeg har tippa 30 såvidt føler jeg meg som en fjortis som aldri har vært borti det motsatte kjønn. :fnise: Jeg er nervøs, oppspilt, forventningsfull, rødmende og full av happy følelser hver gang vi skal møtes. Og jeg har lyst til å snakke med han hele tiden. Vi har avtalt neste date til lørdagen, men han sa det ikke var umulig at han tok en tur før. O glede! :rodmer:

Så denne tråden dedikerer jeg til de GODE følelsene ved forelskelse. Så får hjertesmerten evt komme når den gjør det, for jeg har ikke tenkt å ødelegge denne fantastiske følelsen før jeg evt er nødt!

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

så bra:D gratulerer så masse :D Ønsker deg masse lykke til videre :D

Skrevet

Så koselig å høre :) Lykke til videre :klemmer:

Skrevet

Takk! Jeg måtte få ett lite utløp nå følte jeg. Prøver å ta hensyn til de stakars vennene mine, som antagelig ikke er fullt så betatt som meg. :fnise: Så jeg får skrive av meg litt.

Skrevet

Det er en deilig følelse :rodmer:

Hadde den følelsen for første gang for ca 2 år siden,og jeg avr jo ikke akkurat jomfru,men det føltes slikvi venta med sex en stund for vi ville begge se hvor det bar før vi lå med hverandre(there's a first..) og har aldri vært så nervøs for å ligge emd noen i hele mitt liv,men seriøst..sooo worth it..

Misunner deg den følelsen :) Skulle ønske den var oppnåelig for en frivillig singel :D

Skrevet

Ja det er en superdeilig følelse. :rodmer: Denne gangen er jeg også veldig bevisst på å ikke ødelegge for meg selv med spekulasjoner, "hva hvis" tanker og usikkerhet. Det er på tide å tørre og være litt sårbar å ta sjansen, istendenfor å sitte trygt gjemt bak en murvegg av falsk trygghet. Det har jo ikke ført noe godt med seg så langt, så på tide å slutte med sånt tull. :sjenert:

Så jeg er generelt bare happy om dagen jeg!

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir glad når jeg leser slike tråder. :)

Men jeg mener også at det kan være et potensielt problem om to mennesker legger langsiktige planer basert på slike kortsiktige følelser. En dag i gangen er mitt råd.

:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er jeg helt enig i. :) Så her planlegges det så lite som mulig, både i positiv og negativ retning. Hele cluet for meg er jo nettopp å leve i nuet og kose meg med det som er nå. Det hjelper jo ikke uansett hvor mye man planlegger, funker det ikke så funker det ikke. Og da får jeg ta sorgen for det da. Heldigvis vet jeg han er en ålreit fyr, som sier fra om det ikke går. Så derfor blir det helt til jeg har grunn til noe annet.... :strix: Hihi. Også ELSKER jeg all energien jeg får! Tur med bikkja, trening, vasking osv osv osv. Alt går jo som smurt!

Endret av Bonito
Skrevet

Å, er det ikke herlig! :nigo:

Er så deilig når man kun har sovet 3-4 timer om natten fordi man var ute med/i telefonen med den spesielle personen til langt på natt, og man likevel suser rundt, full av energi og fårete smil dagen etterpå :fnise:

Skrevet

Hihihi. Jo det er det så absolutt. :fnise: Kan ikke si jeg sover mest om dagen, men energi... joda! Det har jeg. Fikk faktisk en kommentar på jobb ang det fårete smilet. Det tikka inn ei mld fra han og idet jeg leser den hører jeg bak meg: Er det fra han daten din det eller? Det må det være så fårete du ser ut i trynet akkurat nå. Fikk stotra frem at joda.. det var fra han. Tror jeg rødma litt også faktisk. :sjenert:

Skrevet

Hihihi. Jo det er det så absolutt. :fnise: Kan ikke si jeg sover mest om dagen, men energi... joda! Det har jeg. Fikk faktisk en kommentar på jobb ang det fårete smilet. Det tikka inn ei mld fra han og idet jeg leser den hører jeg bak meg: Er det fra han daten din det eller? Det må det være så fårete du ser ut i trynet akkurat nå. Fikk stotra frem at joda.. det var fra han. Tror jeg rødma litt også faktisk. :sjenert:

:skratte:

Det er jo helt fantastisk! Det verste er at det er umulig å holde igjen det smilet når en melding eller telefonsamtale tikker inn :fnise:

Skrevet (endret)

:skratte:

Det er jo helt fantastisk! Det verste er at det er umulig å holde igjen det smilet når en melding eller telefonsamtale tikker inn :fnise:

Hihihi. Det har du helt rett i! I dag har jeg fått 2 gode nyheter. En god kompis flytter hjem snart etter 3 år i bortvekkistan :hoppendeglad: oooog... jeg fikk mld om besøk! :strix: Så denne kvinnedagen har egentlig vært knakende bra. Nå skal jeg hoppe i dusjen, smøre meg inn med all verdens duppeditt kremer jeg aldri bruker, føne håret og rassere klesskapet! Jenta har til og med begynnt å pynte seg ordentlig gitt. :fnise: I morra er det fredag og jobbuke slutt, så er det lørdag med mye gøy på tapeten inkludert nok en date. Jeg føler meg rett og slett superklissete... men livet kan jaggu være deilig til tider!

Ha en strålende kvinnedag alle flotte frøkner der ute! :smilyblomst:

Endret av Bonito
Skrevet

Hihihi. Det har du helt rett i! I dag har jeg fått 2 gode nyheter. En god kompis flytter hjem snart etter 3 år i bortvekkistan :hoppendeglad: oooog... jeg fikk mld om besøk! :strix: Så denne kvinnedagen har egentlig vært knakende bra. Nå skal jeg hoppe i dusjen, smøre meg inn med all verdens duppeditt kremer jeg aldri bruker, føne håret og rassere klesskapet! Jenta har til og med begynnt å pynte seg ordentlig gitt. :fnise: I morra er det fredag og jobbuke slutt, så er det lørdag med mye gøy på tapeten inkludert nok en date. Jeg føler meg rett og slett superklissete... men livet kan jaggu være deilig til tider!

Hehe. Du er ekstremt søt.

Gratulerer med dagen og ha en strålende kveld!

:)

Skrevet

Det er virkelig en fantastisk følelse! Unner deg det til fulle, nyyyt det!

Skrevet

Så herlig å lese :biggrin:

Har det litt sånn jeg og for tida, dater en fyr jeg liker vanvittig godt. Tenker på han hele tida, og går rundt med et fårete glis. :rodmer:

Å, for en herlig følelse! Nyt den, Bonito!

Skrevet

Kvinnedag?

Hmmmmm - når er mannedagen egentlig? :klo:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

:hoppendeglad::hoppe::duskedame::hjerter_rundt::strix::bolledeig:

Alle glad-smilysene fra meg til deg!!

For en fantastisk fin tråd :)

Lykke til videre :)

Skrevet (endret)

-J- : Det var da ordentlig koslig sagt. Så du får en blomst av meg du også, selv om du ikke er frøken. :blomst:

Drømmespill: Tro meg! Jeg nyter i fulle lange drag! :ler:

Lillie: Hoho. Ja man blir litt tussete, men det er på en veldig GOD måte. Lykke til med din rosa sky. :rodmer:

Steinar40: Vel... jeg kan jo lage denne dagen til litt mannedag også jeg bare besøket mitt kommer. :nigo:

Maria_Marihøne: Takk for det du. Jeg sender litt uberlykke tilbake, for jeg har mer enn nok å dele på. :bolledeig:

Endret av Bonito
Skrevet

Steinar40: Vel... jeg kan jo lage denne dagen til litt mannedag også jeg bare besøket mitt kommer. :nigo:

Skulle ønske visse andre tenkte litt mer som deg.

Eller tenkte litt i det hele tatt; det hadde jo vært en bra start ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...