Gjest lurer Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Hei! Jeg er 30 år. Har hatt kviser siden puberteten. Ikke heldekket ansikt med kviser, men alltid noen skikkelig dype! Har blank hud med porer og hudormer. Jeg har født to barn, og det endret seg ikke spesielt mye etter det. Nå er yngstemann 2 år, og jeg synes de hormonelle utbruddene øker litt. Jeg synes i tillegg jeg har sterkere eggløsning (merker godt noen småsmerter), og jeg har vondt en dag i forbindelse med mensen (trenger en dag med paracet for å klare av hodepine og menstrasjonssmerter). Dette synes jeg bare har økt de siste månedene. Kan jeg mangle jern? Noe annet tilskudd? Noen andre som har opplevd at man får økende menstrasjonssmerter med alderen? Går ikke på p-piller nå. Det var bedre i tenårene og tyveårene da jeg gjorde det. Men KVISER! P-piller hjalp meg ikke her! Føler jeg har prøvd alt og blir deprimert av det... Liker ikke å pynte meg. Synes aldri jeg er fin fordi det alltid er noen kviser i veien. Vurderer time hos Volvat og hudelege. Noen med lignende erfaringer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå