Gå til innhold

Rimelig og grei skiboks/takboks, hvor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi trenger en skiboks/takboks på vår Toyota avensis 2006 modell. Hovedsaklig for å få med mer bagasje, ikke nødvedligvis bare ski i påska. Vil ha en boks som er så rimelig som mulig, men samtidig sollid, lettvint å montere, romme mye og med så gunstig fasong som mulig mtp luftmotstand når man kjører. Noen som har peiling på hvor man kan finne en som opplyller flest mulig av disse kriteriene? Evt noen merker/bruikker som man ihvertfall ikke bør kjøpe =)

(Bilen er sølvgrå, bør vi ha sort eller grå farge på boksen da forresten?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har den rimligste modellen fra Thule, Pacific mener jeg den heter. Kjøpt på Mekonomen til ca 3000

Endret av mas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er dere fornøyd med den da? Er det vanskelig å montere den eller greit? Søkte den opp, men finner ikke info om hva den er laget av, mål, vekt osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den funker helt greit til å ha ekstra baggasje i når vi er på ferie (det er det den blir brukt til), helt grei å montere. Aner ikke hvor stor den er (målene).

Ville tatt meg en tur til feks Mekonomen eller en anna bilutstyrsbutikk og kikket jeg :) Thule og Packline er vel kjente og bra merker har jeg skjønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...