AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har mange føflekker i ansiktet (typ 20+), og har endelig bestemt meg for å fjerne de største av dem. De har plaget meg i mange år og nå er jeg lei. Problemet er at jeg ikke aner hvor det er best å få dette gjort. Tenker at det er lurest å gjøre det hos en plastisk kirurg eller en hudklinikk? Har ikke fastlege her i Oslo heller, så det utgår uansett. : ) I tillegg vet jeg ikke hva som er smartest av å skjære, fryse eller bruke laser? Lener litt mot skjæring, selv om det kanskje gir størst sjanse for arr? De tre jeg planlegger å ta er på 4 mm, 8 mm og 1 cm, så relativt store. Den største er litt flat, mens de to andre stikker ut. Er det noen som har konkrete anbefalinger på plasser som gjør dette i Oslo? Har funnet mange alternativer, men vanskelig å vite hvor det er "best". Pris er ikke så nøye.
Frejaja Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Om pris ikke er så nøye ville jeg gått til Volvat 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Tusen takk for tips! Skal sjekke det ut. : ) Noen flere anbefalinger?
Gjest gjest Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Jeg ville tatt kontakt med hudlege Jon Langeland. Han driver privat, og han er veldig dyktig! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå