Gå til innhold

Hva trener dere om sommeren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har trent langrenn 2-3 timer i uka jevnt i hele vinter, men nå er jo skisesongen snart over, og da må jeg finne et brukbart alternativ. Har brukt å sykle og jogge en del om sommeren tidligere, men jeg syns det kan bli litt ensformig, så jeg har lyst til å prøve noe annet.

Hva bruker dere å trene om sommeren? Noen som har en artig type utholdenhetstrening å anbefale? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Apophis

Riding, svømming, gå turer i skog og mark, ballspill, løpe i skogen/på fjellet, sykle i terrenget istedefor langs asfalt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåing og løping i fjellet. Lite som slår det altså! Også kan man jo velge seg ut turer som går forbi et vann, eller ved en sjø, så kan man svømme litt også. Leie seg en kajakk og padle rundt er også super trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Jogging, men det gjør jeg hele året :fnise: Har også startet med Yoga og Pilates. Skal prøve å få klatret litt utover sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare direkte på overskriften, så trener jeg akkurat det samme på sommeren som på vinteren. Treningsstudio er fantastisk sånn, varmt og godt om vinteren, aircondition om sommeren :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...