AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Nå har det seg sånn at jeg egentlig burde skrive oppgave, men det skjer stadig vekk nye saker på KG. Så jeg oppfordrer alle til å ikke skrive i tråder på KG og det på ubestemt tid. Takk på forhånd- jeg gir beskjed når det er OK. 18
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Ja, hadde det bare vært så enkelt. Jeg har litt mindre fornuftige ting å gjøre selv, men KG tar mye tid. Skulle egentlig tatt ut av oppvaskmaskin jeg, men her sitter jeg da 6
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Har tenkt samme tanken noen ganger. De mest interessante/saftige/morsomme trådene blir alltid laget når jeg ikke er her. Og så har de blitt moderert når jeg endelig kan lese de 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Har tenkt samme tanken noen ganger. De mest interessante/saftige/morsomme trådene blir alltid laget når jeg ikke er her. Og så har de blitt moderert når jeg endelig kan lese de Haha, akkurat sånn har jeg det også. Også sitter jeg alltid og lurer på hva som ble moderert. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Saftig link til marihøna Takk for det
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Dere kan da ikke ha noe RL. Nope. KG is my life
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Dere kan da ikke ha noe RL. Hvem trenger RL i 2012? Nå har vi alle nettliv nå. "Real Life" er jo zååååååååh 90-tallz azza. Faktisk så er jo alt på nett nå. Nettbank, nettbutikker, nettcafè, nettkino (youtube. gratis også), facebook, nettdating. Ja, start kan man sikkert gifte seg over nett og dra på ferie over nettet om man ikke alt kan det. :gjeiper: 5
Gjest Tirkes Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 og dra på ferie over nettet om man ikke alt kan det. Hvem har ikke tatt en liten kjøretur på Google Streetview? 3
Gjest NozMonster Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 Nå har det seg sånn at jeg egentlig burde skrive oppgave, men det skjer stadig vekk nye saker på KG. Så jeg oppfordrer alle til å ikke skrive i tråder på KG og det på ubestemt tid. Takk på forhånd- jeg gir beskjed når det er OK. ...godt det ikke bare er jeg som er kg-avhengig! vi burde dra på kg-rehab sammen vi ts
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå