Zangetzu1992 Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har alltid likt å bli fingra av jenta mi bak.. Så lufta jeg forslaget om strap on.. Hun ble skuffa å følte hun ikke var bra nok.. Og i tilleg sa hun at det var teit av meg å ville se henne med noe som skulle erstatte en penis... Hva skal jeg gjøre?
Gjest Katten. Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Du må forklare dine følelser rundt det hele. Din tenning. Gjøre henne sikker på at det ikke er en mangel ved henne, men rett og slett at menns "g-punkt" ligger litt mer kinkig plassert. 1
Zangetzu1992 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2012 Ja men hun kommer med den kommentaren at jeg ikke skal trenge noe leketøy for å ha det deilig. Kunn henne.
Gjest MorAase Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Hva med å finne ei du passer bedre sammen med?
Zangetzu1992 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2012 Elsket henne av hele mitt hjertet! Er forlova og vil holde meg med henne
Gjest Katten. Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Ah, det argumentet hater jeg. Da bunner det ut i hennes usikkerhet på seg selv og om hun er nok for deg. Bruker hun selv leketøy? Leketøy er ikke snakk om konkurranse eller mer nytelse, det er et krydder. 2
eva-80 Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 eller hva med å ikke være så egoistisk og nøye seg med fingeren? seriøst, skal du på død og liv være så selvrealiserende at du ville kjøre over hennes følelser?? Du er jo bare 20 år.. hun er antageligvis noenlunde samme alder.. Hva med å legge slike ønsker litt på is, og vente til hun vokser og får litt selvtillit til å kunne nyte slike aktiviteter? og hvis hun fremdeles ikke ønsker det, så må du gå en runde med deg selv om du elsker henne eller rompa di mere :DDDD ( tuller bare med du skjønner vel hva jeg mente )
Gjest NozMonster Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 hva med at du foreslår at dere kan prøve det på henne (om hun liker det den veien der da), så kanskje hun får en bedre forståelse på hvorfor du også vil ha en penis opp i der?
Zangetzu1992 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2012 Ah, det argumentet hater jeg. Da bunner det ut i hennes usikkerhet på seg selv og om hun er nok for deg. Bruker hun selv leketøy? Leketøy er ikke snakk om konkurranse eller mer nytelse, det er et krydder. nei det gjør ho ikke...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Vel, kanskje du bør finne en med ordentlig penis?
Zangetzu1992 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2012 Jeg kjenner min sexuelle legning, å det er ikke homoseksuelt å ville bli stimulert av jenta si det 1
Gjest NozMonster Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 Jeg kjenner min sexuelle legning, å det er ikke homoseksuelt å ville bli stimulert av jenta si det neida, synes du er tøff som er så åpen og ærlig til kjæresten din! at man liker å få en finger etter en butplug oppider er det mange gutter som liker, men kanskje færre som tørr å innrømme det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå