AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Hei! Jeg har aldri hatt en vaginal orgasme, og har lest at dette er veldig vanlig. hvor mange av dere damer får vaginale orgasmer? så jeg bruker til vanlig ett vibrerende egg på klitoris, på egenhånd eller ved samleie for å oppnå orgasme. men her om dagen ble orgasmen mye kraftigere enn vanlig, det startet i tærne og bølget virdere oppover, og så "tisset" jeg litt? jeg hadde akkurat vært å tisset før jeg begynte å leke med egget. men så hører jeg at man ikke kan få noen spruteorgasmer uten vaginal stimuli? så da var det kansje bare tiss, eller kan man få utløsning kun ved å stimulere klitoris? er veldig takknemlig for svar. det gir ikke noe særlig resultat å bruke google, for det kommer nesten bare opp g punkt orgasmer og hvordan få det.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Vel, jeg har ikke noe godt svar til deg, men opplever det samme. Har heller aldri hatt vaginal orgasme, men av og til føler jeg at orgasmene mine er så sterke ved bare å stimulere klitoris at det kjennes som om jeg får en ordentlig utløsning. har aldri tenkt på hva som er normalt og ikke, for meg tok det lang tid før jeg i det hele tatt klarte å få orgasme..
Gjest Katten. Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Noen kvinner ejakulerer ved orgasme (uansett type), noen uten orgasme osv. Det er individuelt, og så lenge det er godt for deg så har det vel ikke noe å si?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Hei! Jeg har aldri hatt en vaginal orgasme, og har lest at dette er veldig vanlig. hvor mange av dere damer får vaginale orgasmer? så jeg bruker til vanlig ett vibrerende egg på klitoris, på egenhånd eller ved samleie for å oppnå orgasme. men her om dagen ble orgasmen mye kraftigere enn vanlig, det startet i tærne og bølget virdere oppover, og så "tisset" jeg litt? jeg hadde akkurat vært å tisset før jeg begynte å leke med egget. men så hører jeg at man ikke kan få noen spruteorgasmer uten vaginal stimuli? så da var det kansje bare tiss, eller kan man få utløsning kun ved å stimulere klitoris? er veldig takknemlig for svar. det gir ikke noe særlig resultat å bruke google, for det kommer nesten bare opp g punkt orgasmer og hvordan få det. Jeg utskiller extra mye fittesaft /under og etter orgasme. Såpass mye at jeg kjenner at det renner av meg etter orgasmen. Dette skjer ved både kunn vaginale orgasmer eller kunn klitoris stimulering. Så jo- ved orgasme kan man ejakulere, selv om det bare er klitoris stimuli. Det er IKKE tiss.Med mindre DU har problemer med urinlekkasje/svake bekkenmuskler. Men en klar blank væske som ligner vanlig fittesaft...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå