Makeupgeek Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Hei Jeg trenger hjelp, og det ganske fort! Er det noen som vet om matvaretabellen / hva slags næring,proteiner, mineraler, om det er sunt osv .. til chicken tikka masala, naanbrød og ris? på forhånd tusen takk! Jeg setter stor pris på alle kommentarer fordi dette er til et skoleprosjekt Glemte å si at det ikke er ferdig mat jeg mente, men når du lager alt fra bunnen av. Endret 5. mars 2012 av Makeupgeek
Ingis Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Hei Jeg trenger hjelp, og det ganske fort! Er det noen som vet om matvaretabellen / hva slags næring,proteiner, mineraler, om det er sunt osv .. til chicken tikka masala, naanbrød og ris? på forhånd tusen takk! Jeg setter stor pris på alle kommentarer fordi dette er til et skoleprosjekt Glemte å si at det ikke er ferdig mat jeg mente, men når du lager alt fra bunnen av. Hmm.. hva er egentlig spørsmålet ditt? Hva næringssammensetningen er for denne retten? Kan såfall anbefale diett.no, der får man opp all info man trenger, dersom man plotter inn råvarene:)
Brunhilde Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Og jeg får, som den ekle heksa jeg er, foreslå at du gjør leksene dine selv! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå