Gjest Sobril Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Jeg har vært medlem av kg en stund, men aldri før har jeg opplevd så mange tråder som oser troll. Hvor mange kan man anslagsvis regne med er svada - i prosent? Kjenner at jeg skammer meg for å være her inne. Jeg engasjerer meg jo ofte i andre folks liv og problemer, men mer og mer går det opp for meg at mesteparten folk legger ut her er bare eventyr. Og hva slags problemer har folk EGENTLIG som sitter og dikter opp ting? Er det slik at mange som frekventerer forum hyppig har en større tendens til psykiske forstyrrelser?? Bare lurer, jeg. Har blitt mer eller mindre blown away i det siste. Endret 5. mars 2012 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg vet ikke hvordan det var før, da jeg er ganske ny her. Men når jeg tror et innlegg er laget kun for å trolle, så overser jeg det bare. Hvis det bare virker for rart e.l. til å være sant. Det er jo litt synd for de som faktisk har havnet i helt surrealistiske situasjoner og trenger hjelp. Men jeg tror det er mye troll her ja. Kan se det på blogger og lignende steder hvor KG bli nevnt, så er det alltid noen som sier at det "er så morsomt å trolle på kvinneguiden" osv.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Jeg aner ikke hvor utbredt trolling er. Men mn filosofi er at jeg svarer heller på en trolletråd for mye, enn å risikere å overse/gjøre narr av noen som virkelig trenger hjelp. 5
Gjest Tirkes Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Jeg tror her er mye trolling. Men jeg tror også mye er seriøs trolling. Med det mener jeg... om noen funderer på å dra på ferie med barnefar og tenker at det kanskje ikke er så lurt når man er på dater'n med en ny en - la oss lage en tråd om at nye dater'n har blitt SPINNVILL fordi vi skal på ferie med barnefar og se om jeg faktisk er sprø og hvordan folk reagerer. Altså, overdrevne situasjoner som folk faktisk lurer på. Grunnen til at jeg tror dette er at vi har mange sensasjonstråder og få debattråder. Altså, vi har mange "TYPEN SA JEG MÅ SUGE HAM NÅR HAN SER FOTBALL! OMG" men færre "Hvor mange ville gitt oralsex under tippekampen?"-tråder. Mye av sistnevnte type tråder også, men iblant får jeg litt sånn Se-og-Hør-overskrifter fornemmelser av å lese "siste 24 timer" lista over innlegg.. For å forsvare menneskeheten, så har hodet mitt laget forklaringen over. Folk har sikkert også lært at sjokk-sensasjonstrådene får mer oppmerksomhet og svar. Endret 5. mars 2012 av Tirkes 4
Gjest Surrehodet Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Nå har jeg ikke vært så aktiv her inne i det siste, men det jeg har merket meg er at TROLL ofte blir brukt av mange når de ikke er enig med TS. (Jeg sier ikke at du gjør det med dette innlegget Det er en ukultur at folk starter trolletråder, MEN tro meg det skjer så mye rart ute i verden at vi kan ikke ta utgangspunkt i at det er trolling, når det virker usannsynlig. Og at folk som sliter psykisk oftere er inne på slike forum, vil jeg faktisk tro. For her kan man være "ordentlig", "perfekt", sykere osv. Men jeg håper og tror at slike fora kan hjelpe. Jeg har forøvrig selv hatt ettpar utblåsninger her inne, og blitt beskyldt får å trolle Fordi jeg har "snakka" rett fra leveren og ikke pakket ting inn. Og en ting til Sobril..... Jeg har lagt merke til deg her inne, du virker utrolig sympatisk og som et behagelig menneske. 1
Gjest Sobril Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Og en ting til Sobril..... Jeg har lagt merke til deg her inne, du virker utrolig sympatisk og som et behagelig menneske. Så hyggelig å høre. Takk takk Har forøvrig noen reale utblåsninger her inne noen ganger, hvor alt er rett fra levra. Trodde kanskje jeg ble regnet som en av de "slemme"
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Jeg blir beskylt for trollig ganske ofte, veldig ofte de gangene jeg forteller om barndommen min, ungdomstiden eller mennesker jeg kjenner som også har hatt vanskelig eller spesiell barndom. Har også endel spesielle meninger, noen tror jeg troller når jeg forteller hvordan jeg mener eller hvorfor. At jeg er anonym regner jeg med gjør det enda verre, men jeg er nok så spessiell at de fleste som kjenner meg irl, kjenner/hadde kjent meg igjenn hvis jeg skriver mange innlegg i en tråd, hvertfall om jeg hadde skrevet med synlig nick. Er nok endel trolling ute å går, men det er skjeldent man vet om det faktisk er trolling, eller bare en tenåring full av hormoner i panikk eller noen skikkelig spesielle individer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå