Gå til innhold

Dunker etter orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, og rett etter hver gang jeg får orgasme (klitoris) "dunker" skjeden noen ganger før det gir seg. Kan også beskrives som en puls.

Det er ikke vondt. Opplevere dere det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ofte "puls" nedentil. Er nok ikke farlig, bare stor tilførsel av blod i området, er det ikke?

AnonymBruker
Skrevet

helt normalt når man er kåt =)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener å ha lest at man kan telle antall "dunk" eller sammentrekninger og finne ut hvor sterk orgasme man har hatt...Tror det har noe med at sæden skal føres opp i skjeden for befruktning. Har ingen kilder da men i mitt tilfelle stemmer det. Jo flere dunk, jo kraftigere orgasme har jeg hatt! Mannen her kjenner de ganske godt!

Gjest sardintroll
Skrevet

Her dunker det godt både før og etter orgasmen. Helt normalt, ja. ;)

Gjest just words
Skrevet

Ja her skjer det ofte rett etter orgasmen.

Det banker og dundrer og når han spør meg eller han begynner på den neste orgasmen ”nei nå er hun enda litt for ruset, og sjelven eller nei nå har hun fått for mye vodka, nå er hun så drita at hun vil sove” :gjeiper: Det føles ut som om underlivet har høy puls som Zaphireh så fint sa det, er nok ganske normalt

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Får først orgasme-følelsen i klitoris og så får jeg kraftige sammentrekninger i skjeden, noen ganger få og noen ganger mange.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å dunke'a før orgasmen. Om du forstår hva jeg mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...