Chloe- Skrevet 15. desember 2012 #21 Del Skrevet 15. desember 2012 Min store skrekk er at noen skal tvinge på meg stoltrekk, det er det siste jeg ønsker!! Skal ikke pynte lokalet stort vi (hvite vegger og persienner), men leker med ideen av å kopiere våre foreldre og besteforeldres bryllupsfoto og henge opp et sted. Det er jo noen som synes det er en fin detalt, og de som ikke synes det trenger ikke å se på det Bedre med stoltrekk enn stygge stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2013 bryllup Skrevet 15. desember 2012 #22 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Bedre med stoltrekk enn stygge stoler. Kanskje, men da må stolene være ekstremt ufyselige. Synes at på bildeeksemplene tidligere i tråden gjorde ikke stolene så mye egentlig. Folk skal jo bare sitte på de, og i mitt hode blir det litt vel mye å skulle bry seg om det. Men det er jo fordi jeg aldri har vært noe sted hvor de har hatt stoltrekk Endret 15. desember 2012 av 2013 bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 15. desember 2012 #23 Del Skrevet 15. desember 2012 Kanskje, men da må stolene være ekstremt ufyselige. Synes at på bildeeksemplene tidligere i tråden gjorde ikke stolene så mye egentlig. Folk skal jo bare sitte på de, og i mitt hode blir det litt vel mye å skulle bry seg om det. Men det er jo fordi jeg aldri har vært noe sted hvor de har hatt stoltrekk Jeg syns de stolene var helt gyselige. Jeg hadde kjøpt stoltrekk/bytta lokale/leid stoler om lokalet mitt hadde hatt grelle grendehusstoler. Syns det virker så poengløst å legge masse innsats i pyntingen, hvis stolene alikevel ødelegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiara_pusen Skrevet 15. desember 2012 #24 Del Skrevet 15. desember 2012 Stoltrekk er den dyreste og etter min den største unødvendigheten i et bryllup. Vi skal selv (kanskje) ha chiffon sløyfer, men det er absolutt ikke noe must, stolene er ikke de stygeste. Det koker ned i hva jeg får for meg og ikke. Men så lenge vi skal feire min store dag i et telt skal det teltet ikke se ut som et vanlig telt. Derfor har jeg booket en stor lyskrone og kjøper inn fire små fra Ikea bla. Jeg blingset på hva stoffet vil koste her i Norge, det kommer ikke på 4400,-men det dobbelte, så jeg tar sjangsen på at jetcarrier ikke tar mangfoldige tusen for frakten. *vis jeg kunne byttet meg selv ut med en mer avslappet brud* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2013 bryllup Skrevet 15. desember 2012 #25 Del Skrevet 15. desember 2012 Virker for meg som om du har kontroll på hva som er viktig å vurke penger på, og hva som er mindre viktig kiara. Chole: jeg klarer ikke å se at de er så gyselige. De blå er fargen tatt opp i serviettene, det andre lokalet passet utmerket sammen med stolene og de svakt rosa passet også nydelig til borddekkingen. Nå er vi så heldige at stolene i vårt lokale er helt sorte, så jeg trenger ikke å tenkte på de en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 15. desember 2012 #26 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) lokalet vårt er jakt-inspirert, og har mye furu innendørs Jeg hat tenkt å pynte bordene med hvitt og mye røde detaljer, servietter, lys osv.. Må nesten studere lokalet litt mer for å se om vi skal pynte det noe mer, men blir sikkert ikke mer enn noen store planter f.eks,som man tar med seg hjem etterpå. Syns bildet med de rislampene i taket var kjempefine Noen som vet hvordan man fester de i taket? litt vanskelig å skaffe strømkabel til alle lampene tenker jeg, bruker man vanlige telys da eller hva gjør man? red: hvor selges slike lamper forresten? Endret 15. desember 2012 av lisha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 17. desember 2012 #27 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Vårt lokale var mye i furu, men vi brukte hvite duker, lagde blomsteroppsatser i samme farger som blomsterbuketten og hadde servietter i samme tema. Ellers hvite lys og sølvduk over. Det var ikke behov for å pynte lokalet noe mer enn med lys og serviettduker på kaffebord. Og vi hadde svarte plaststoler. Ville ikke falt meg inn å trekke over de med noe som helst. Men smaken er heldigvis som baken Endret 17. desember 2012 av tally 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 18. desember 2012 #28 Del Skrevet 18. desember 2012 Vi har et ganske enkelt lokale med mørk grå linoleum på gulv, hvit vegger og noen nakne bjelker fra det var låve. Det hørtes rotete ut, men fremstår rent og uten dill. Skrekken er hauger med nips. Uansett, siden vi skal ha høstbryllup så satser vi på dempet belysning, mulig med noen pent plasserte spotter (det er lysrigg og vi har en lysteknikerkompis)for stemning, og ellers satser vi på masse levende lys i lykter rundt omkring og i boller på bordene. Tror det blir stemningsfullt nok til at vi ikke trenger mye pynt. Men skal ikke ha det så mørkt at folk ikke ser maten altså. Ellers blir det mest funksjonell pynt i form av: - Skilt utenfor for å vise vei - Koksgrå duker til runde bord - Gule tøyservietter på hver plass - Kassetter som bordkort - Gule duker på matbord, dessertbord og gavebordet - Fotoboks med rekvisitter Tror jeg,....ser sånn ut nå i allefall. Men ingen stoltrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #29 Del Skrevet 18. desember 2012 lokalet vårt er jakt-inspirert, og har mye furu innendørs Jeg hat tenkt å pynte bordene med hvitt og mye røde detaljer, servietter, lys osv.. Må nesten studere lokalet litt mer for å se om vi skal pynte det noe mer, men blir sikkert ikke mer enn noen store planter f.eks,som man tar med seg hjem etterpå. Syns bildet med de rislampene i taket var kjempefine Noen som vet hvordan man fester de i taket? litt vanskelig å skaffe strømkabel til alle lampene tenker jeg, bruker man vanlige telys da eller hva gjør man? red: hvor selges slike lamper forresten? Hvorfor ikke jobbe med jakt og furulokalet i stedet for mot ved å velge rislamper? Fargene dere har valgt er jo både flotte og jobber med lokalet. Norgesglass/syltetøysglass med lys eller mer rustikk/landlig kan hjelpe med å pynte i tråd med lokalet i stedet for å forvirre med store kontraster som rislamper fort blir. Anonym poster: 184238f3363355c8e5f0e41350d10e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 18. desember 2012 #30 Del Skrevet 18. desember 2012 Hvorfor ikke jobbe med jakt og furulokalet i stedet for mot ved å velge rislamper? Fargene dere har valgt er jo både flotte og jobber med lokalet. Norgesglass/syltetøysglass med lys eller mer rustikk/landlig kan hjelpe med å pynte i tråd med lokalet i stedet for å forvirre med store kontraster som rislamper fort blir. Anonym poster: 184238f3363355c8e5f0e41350d10e25 syns rislamper gjør en koselig stemning, men det passer nok bedre inn i et annet lokale, etter jeg fikk studert bildene av lokalet på nytt. Uti en hage f.eks tror jeg det hadde vært kjempefint syltetøyglass har jeg lest om flere som skal bruke, og det er ingen dum ide. men så langt i planleggingen har jeg ikke kommet helt enda, hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. desember 2012 #31 Del Skrevet 26. desember 2012 Stoltrekk, anyone? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 26. desember 2012 #32 Del Skrevet 26. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dove Skrevet 27. desember 2012 #33 Del Skrevet 27. desember 2012 Vi hadde et svingammelt lokale i Gamlebyen i Fredrikstad, så vi ville ikke grise det til for mye. Vinduene var store og flotte, så vi satte enkle vaser med lange roser (falske, fordi på avstand spiller det ingen trille) i vinduskarmene. Ellers var kun bordene pyntet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå