AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Hadde sex i helgen,og da kom det mengder med blod på lakenet. Ikke bare noen dråper, men ekstremt mye blod. Har hoppet over mensen i 3 mnd (har yaz, kun 4 sukkerpiller), og idag er det brunt blod? Er det mellomblødning? Og hvordan kan jeg få stoppe dette? Skal treffe han igjen på torsdag og jeg vil veldig gjerne ligge med ham igjen, uten blod.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Du har nok fått menstruasjonen på tross av at du trikser med hormonene. Det kan skje om man utsetter den mange ganger på rad.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Du har nok fått menstruasjonen på tross av at du trikser med hormonene. Det kan skje om man utsetter den mange ganger på rad. Takk for svar. Hvordan stanser jeg denne da? Bør jeg ta pause på ppillene?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Neida, bare å fortsette med dem. Du vil vel ikke bli gravid?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Neida, bare å fortsette med dem. Du vil vel ikke bli gravid? Neida, men lurte på om jeg kanskje burde hatt 4 dagers pause, for å slippe mensen ut på en måte.. Slik at jeg slipper mellomblødninger i fremtiden? Hvor lenge er det vanlig at disse blødningene varer?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Neida, men lurte på om jeg kanskje burde hatt 4 dagers pause, for å slippe mensen ut på en måte.. Slik at jeg slipper mellomblødninger i fremtiden? Hvor lenge er det vanlig at disse blødningene varer? Så lenge som en vanlig menstruasjon varer. Det er jo det du har fått nå.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 hm, jeg tror ikke det er en mellomblødning siden du sier det var såpass mye. gå til legen
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Så lenge som en vanlig menstruasjon varer. Det er jo det du har fått nå. Men skal man bare fortsette på brettet da,eller ta en pause? Beklager for alle teite svar, men i løpet av mine 30 år har jeg aldri opplevd dette før. ts
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 Bra jeg fant denne tråden,har samme problemet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå