AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Siden sent lørdagskveld har jeg hatt intenst vondt i hodet som ikke forsvinner. Det er ikke som en vanlig hodepine jeg har hatt før, men mer dunkende og hvis jeg beveger meg så blir den helt intens i noen sekunder før den går over til dunking igjen. Jeg trodde først at det var fordi jeg var dehydrert men jeg har pøøøst på med vann i snart 24 timer, tatt litt paracet i natt da jeg ikke fikk sov pga av smerten men nå er den tilbake like sterkt. Hva er normal lengde på en hodepine? kan dette være noe annet, og bør jeg gå til legen? Jeg forstår at legen ikke er nødvendig for en hodepine men denne er så annerledes enn noe annet jeg har opplevd.
Sugerøret Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Ta en tur til legen.Det kan være migrene ,men det kan også være noe annet
Sweetpea25 Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Det kan være migrene, når jeg har det bruker det å vare i 1 - 1 1/2 døgn. Men det kan være mye annet også, om det ikke går over innen rimelig kjapp tid, ville jeg kontaktet lege, for å utelukke at det kan være noe alvorlig, som meningitt e.l.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Takk for svar. Jeg har blødd en del neseblod idag også, noe eg ALDRI gjør så skal prøve å komme inn til lege i morgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå