Gå til innhold

Spiser du kveldsmat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Evt hva og når?

Hva drikker du?

Sover du godt om natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser gjerne noen skiver på kvelden hvis jeg er sulten, eller kanskje en toast. Drikker vann, men prøver å ikke drikke for mye, for da må jeg bare opp på do igjen :fnise: Sover godt, men har som vane alltid å våkne en gang i løpet av natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke spise kveldsmat hørtes ganske idiotisk ut. Hvis man spiser middag 16-18 en gang, når skal man da legge seg uten å legge seg sulten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Taminka

Hva jeg spiser varierer veldig, men NOE må jeg ha. Klarer ikke å sove hvis jeg er sulten. Spiser kl 8 eller 9, legger meg klokka 10

Sover stort sett godt, men har alltid hatt store problemer med å sovne. Pleier ellers ikke våkne om natten eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Med mindre jeg trener om kvelden, noe som er svært sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg spiser hvis jeg er sulten, men jeg foretrekker å spise et lett måltid uansett.

Hvis jeg spiser for mye så våkner jeg grytidlig av at jeg er sbrubbsulten, og det er irriterende. Sånn vondt-i-magen-sulten :gjeiper:

Jeg drikker stort sett bare vann før jeg legger meg, og hvis jeg skal tidlig opp drikker jeg gjerne litt ekstra, for da må jeg på toalettet med en gang jeg våkner av vekkerklokka, så det er lettere å stå opp :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg spiser middag 18 eller senere og det er da mitt siste måltid. Legger meg for å lese ca klokka 21 sovner ca 22 og er aldri sulten da. Drikker vann til alle måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg spiser aldri kveldsmat. Middag er rund kl. 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest just words

Kommer litt an på.

Spiser middag vanligvis seint, ca 19-19.30. legger jeg meg tidlig spiser jeg ikke kvels, men legger jeg meg litt senere så spiser jeg meg en skive eller to. Takler ikke å gå å legge meg på tom mage da sover jeg ikke godt, så det har hendt at jeg har stått opp og funnet meg litt yoghurt, frukt eller knekkebrød. Varierer litt hva jeg drikker, alt fra te, nektar, vann eller cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs helt på hvor sen middagen blir, og den blir ofte såpass sen at kveldsmat ikke er nødvendig. Eventuelt noe lett, som litt frukt eller nøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser alltid kveldsmat. Er en sånn person som må ha det, hvis ikke klarer jeg ikke å sovne fordi jeg blir sulten.

Tar en skål med all bran og havregryn, blandet med biola naturell, blåbær og kanel på toppen :)Bruker å spise det ca.21 på kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei... Om jeg er hjemme bruker jeg å glemme å spise, så kan spise dagens første måltid i 18-20tiden... Iallefall om jeg ikke har noe brød eller ferdig mat i kjøleskapet (spiser lavkarbo så lager meg noe når jeg orker :P) Da kan det bli dagens eneste måltid, eller jeg spiser et lite måltid i 23-tiden.

Er jeg på skole eller jobb spiser jeg gjerne frokost i 11-14 tiden, så lager jeg meg middag alt fra 17-22, og det blir enten dagens siste måltid eller så spiser jeg et lite måltid til før jeg legger meg.

Så spiser kveldsmat alt etter hva man kalder det... Spiser sjeldent mer enn to-tre måltid om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Et liv uten kveldsmat er ikke et liv verdt å leve!

Kveldsmaten er favorittmåltidet mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser alltid kveldsmat. Pleier å drikke melk. Varierende når jeg spiser, kommer an på hva jeg har gjort, om jeg har trent, om jeg har vært på kveldsvakt eller om jeg ikke har gjort noe spesielt. Spiser ofte en skål suppe og et rundstykke, knekkebrød hvis jeg ikke har gjort noe spesielt, havregrøt hvis jeg har trent.

Sover elendig, men det har ikke noe med kveldsmaten å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spiser alltid kveldsmat, fullkornsskorper eller rug sprø med kylling / kalkun / hamburgerrygg og agurk i 19-20 tiden.

Sover alltid godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldsmaten er favorittmåltidet mitt.

Enig! Og dagens kveldsmat skal straks inntas :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiser ikke kveldsmat, for jeg spiser middag rundt 20-20.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vokst opp med kveldsmat (middag rundt 16), men spiser det av og til nå, avhengig av hva jeg spiste til middag, og ikke minst når. Da tar jeg meg gjerne en skål med all-bran og melk, en brødskive, et knekkebrød e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser som oftest kveldsmat, har middag ca kl 16, så er jeg ofte litt sulten rundt kl 20.

Da blir det et par knekkebrød, eller ei skive m noe pålegg, et glass skummet kulturmelk, og en kopp pukka night-time te. Night-time teen er obligatorisk, blir helt sigen av den!

I kveld spiste jeg en grov pestobolle som jeg bakte igår:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Kommer an på hvor sen middag jeg spiser. Idag var det tidlig middag så kveldsmaten i dag blir to karbonader med speilegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...