AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Våknet i dag med en hæl som tar livet av meg her. Jeg har nettopp hatt fri en uke og vært syk, og stort sett holdt meg inne, bortsett fra en joggetur på fredag. Lørdag og søndag var foten helt fin, men som sagt, da jeg stod opp i dag gjorde det vondt som bare #!¤% i akilles-senen (eller hva det nå heter like over hælen?) Jeg trener til vanlig 5-6 ganger i uka, og har ikke hatt problemer før. Har nå lett litt rundt på google, og kom over noe legestoff som sa man måtte tøye foten to ganger om dagen i TRE MÅNEDER!?? Tar det SÅ lang tid før det går over? Jeg klarer ikke gå uten å grine, det gjør for vondt. Kan ikke snu på foten heller, det føles omtrent som noe trykker mot et heftig blåmerke bakpå foten (sinnsykt, sinnsyyykt vondt!) Har noen opplevd lignende? Hva kan det være? GÅR DET OVER?
Gjest Mari Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Kan jo være du har fått betennelse i akillesen? Jeg hadde det for 6 mnd siden, gikk til legen som kunne tilby meg Voltaren. Voltaren hjalp litt på smertene, men problemet gikk ikke over. Gikk til naprapat 3 ganger-god som ny!:-)God bedring :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå