Gå til innhold

Fjene selvbruningsflekker


Gjest bimbolise

Anbefalte innlegg

Gjest bimbolise

Hei alle! :)

Jeg har vært så heldig å få noen grusomt stygge flekker i vasken på badet, selvfølgelig fordi jeg har vært uforsiktig med selvbruninga. Men jeg får de ikke bort!! Tidligere når jeg har fått slike flekker, har jeg jo vasket de bort før det fikk tørka, og da va det ganske lett med bare såpe og vann..

Har prøvd mye forskjellig, sitron og salt, sitron og bakepulver, skurekrem, fettfjerner, klor.. Ingenting funker! Noen som har fått bort slike flekker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bimbolise

Du kan prøve neglelakkfjerner, men kan ikke garantere at det vil virke.

Det funka ikke :( Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv tannkrem. Har hørt at det skal hjelpe på skjemmende flekker i vasken i allefall, men har sluppet å teste det ut selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bimbolise

Prøv tannkrem. Har hørt at det skal hjelpe på skjemmende flekker i vasken i allefall, men har sluppet å teste det ut selv :)

Heldiggris ;) Ser ikke veldig bra ut, altså..! :P

Regner med den må virke en stund, skal kline til nå og se om det funker!

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke får bort flekkene så hadde jeg ville prøvd plasterfjerner. Fantastisk til å få bort flekker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd vinduspuss?

Jeg sølte rosa og turkis hårfarge på vasken og flisene en gang, sprayet med vinduspuss og lot det stå i et kvarter, tørket det av og gjordedet samme et par ganger så var det vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bimbolise

Plasterfjerner har jeg ikke, men får gå å kjøpe det hvis ingenting annet funker ;) Takk!

Vinduspuss, som i Jif Universal liksom? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bimbolise

Bruker den der Jif Universal til nesten alt, og hvertfall på badet, så den har jeg prøvd. Men bruker du noe annet vinduspuss som kanskje kan virke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...