Gå til innhold

Det verste man kan bli stemplet som

50 stemmer

1. 1. Hva er det verste du kan bli stemplet som?

• Homofil
      1
    • Rasist
      6
    • Morder
      7
    • Billig
      0
    • Pedofil
      38
    • Løgner
      3
    • Tyv
      2
    • Voldtektsmann/dame
      11
  2. 2. Hva er minst verst å bli stemplet som?

• Homofil
      40
    • Rasist
      1
    • Morder
      1
    • Billig
      5
    • Pedofil
      0
    • Løgner
      1
    • Tyv
      1
    • Voldtektsmann/dame
      1

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du anse det verste du kan bli stemplet som?

Og av tingen listet opp i pollen, hva er minst verst?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde noe krøll her.

Kan en moderator fikse det sånn at det kun er en stemme per avstemning?

Gjest Bobler
Skrevet

Trodde man kunne stemte på fler, så stemte på voldtektsmann og pedofil. Må jeg velge bort en, er det verst å bli stemplet som pedofil.

Skrevet

Er vel uansett ubehagelig å bli stemplet for noe man ikke er. Uansett hva det er.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Savner råner i pollen

e: Verste er pedofil og voldteksmann. Løgner på minst, alle lyver så er ikke noe farlig uansett

Endret av NerdMedSverd
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg for hva det verste hadde vært. Men det "minst verste" er i hvertfall homofil. Jeg er ikke det selv, men hadde brydd meg midt på ryggen om noen hadde påstått at jeg var det.

Skrevet

Verst: pedofil

Minst: homofil

Må være helt jævlig å bli stemplet som pedofil uten at man er det. Det stempelet blir man ikke kvitt overhodet. Jeg hadde blitt knust hvis noen hadde fått det for seg at jeg var det.

Men om noen hadde kalt meg homofil, hadde jeg ikke brydd meg. Dem om det. Det spiller ingen rolle for meg, for jeg vet at jeg ikke er det. Og det er jo det som teller, ikke sant?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Verst: pedofil

Minst: homofil

Må være helt jævlig å bli stemplet som pedofil uten at man er det. Det stempelet blir man ikke kvitt overhodet. Jeg hadde blitt knust hvis noen hadde fått det for seg at jeg var det.

Men om noen hadde kalt meg homofil, hadde jeg ikke brydd meg. Dem om det. Det spiller ingen rolle for meg, for jeg vet at jeg ikke er det. Og det er jo det som teller, ikke sant?

Sant nok. Hvis du virkelig misliker en person og ønsker å ødelegge livet h#ns, er det bare og putte brev i postkassene til alle i nabolaget og henge opp plakater hvor det står at det bor en straffedømt, farlig pedofil i nabolaget deres. Da er personen ødelagt for evig og alltid, samme hvor uskyldig h#n er.

Skrevet

Verst: Pedofil

Minst: Homofil

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...