Bachata Skrevet 5. mars 2012 #21 Skrevet 5. mars 2012 Jeg blir ikke slem av å være venner med snille folk.. Av å være sammen med dog.. 2 av disse mennene virker oppriktig som de vil være venn med meg uansett da,de andre ror jeg faktisk bare jeg skal slutte å svare. Ok, jeg trodde ikke du hadde vært sammen med dem skjønner du, og likevel skrev du at du ble slem rundt dem, så bare derfor jeg reagerte. Men dersom du bryr deg om dem som venner, de av dem som sier de vil være det uansett, og vet du ikke kommer til å lede dem an til å tro det kan bli noe mer, så er vennskap en fin ting. Bare fortsett å være ærlig på hvor landet ligger.
Steinar40 Skrevet 5. mars 2012 #22 Skrevet 5. mars 2012 TS er tenåring? Isåfall er nok dette bare mer eller mindre "normal" oppførsel hehe 1
MsMax Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #23 Skrevet 5. mars 2012 Ok, jeg trodde ikke du hadde vært sammen med dem skjønner du, og likevel skrev du at du ble slem rundt dem, så bare derfor jeg reagerte. Men dersom du bryr deg om dem som venner, de av dem som sier de vil være det uansett, og vet du ikke kommer til å lede dem an til å tro det kan bli noe mer, så er vennskap en fin ting. Bare fortsett å være ærlig på hvor landet ligger. Har vært sammen med 2 av de,i ca 2-3 mnd hver,men merka at jeg ble for bortskjemt og tenkte flere ganger å spørre om å be de hente et glass vann til meg selv om jeg var nærmere liksom Ble bare med tankene,men likte ikke hvordan jeg selv ble sammen med de dessverre. Steinar: Jeg VAR tenåring når jeg var sammen med de,men ikke nå lenger
Steinar40 Skrevet 5. mars 2012 #24 Skrevet 5. mars 2012 Har vært sammen med 2 av de,i ca 2-3 mnd hver,men merka at jeg ble for bortskjemt og tenkte flere ganger å spørre om å be de hente et glass vann til meg selv om jeg var nærmere liksom Ble bare med tankene,men likte ikke hvordan jeg selv ble sammen med de dessverre. Steinar: Jeg VAR tenåring når jeg var sammen med de,men ikke nå lenger Oki. På tide å bli litt mer voksen og droppe disse "kompisene" da kanskje?
Bachata Skrevet 5. mars 2012 #25 Skrevet 5. mars 2012 Har vært sammen med 2 av de,i ca 2-3 mnd hver,men merka at jeg ble for bortskjemt og tenkte flere ganger å spørre om å be de hente et glass vann til meg selv om jeg var nærmere liksom Ble bare med tankene,men likte ikke hvordan jeg selv ble sammen med de dessverre. Steinar: Jeg VAR tenåring når jeg var sammen med de,men ikke nå lenger hmmm... så det er snakk om ekser, som fremdeles vil ha deg. Det kan vel kanskje bli mer slitsomt en koselig sånn på ett tidspunkt, men det er jo ikke alltid. Hva du må gjøre må du finne ut av selv, så lenge du er ærlig og sier klart ifra om at du ikke har noen interesse for dem som annet en venner, og at du ikke kan se at det vil endre seg, så skader du jo ihvertfall ikke ved å være kompis. Men det er jo en relativt stor sjans for at noen på ett eller annet tidspunkt vil enten bli slitsom eller stikke pga at de er slitne av å aldri få det de vil ha fra deg. Jeg har hatt mange guttevenner i oppveksten, som aldri har vært ekser og som aldri uttrykte noe annet en ønske om vennskap. Flere ganger har jeg blitt skuffet og lei, fordi det har vist seg at de har villet mer. Det har vært sårende å vite at vennskapet egentlig ikke var det jeg trodde det var. Jeg følte ved flere anledninger at jeg mistet hele vennskapet, fordi det plutselig viste seg å ikke ha vært det de ga uttrykk for. Det var vondt.
MsMax Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #26 Skrevet 5. mars 2012 Som sagt litt tidligere virker det som hvertfall 2 av de oppriktig mener at de er fornøyde å bare å ha meg som venn Kan prate med de om alt liksom,han ene har jeg kjent i 10 år,han andre 7. Har hatt kontakt så og si hele tiden,og vi har pratet om alt fra hva vi har hatt til middag til de vi har vært sammen med disse årene. De andre derimot er jeg mer skeptiske til og vurderer å kutte helt ut,dog 1 virker som han bare er oppsatt på å ha sex med meg
Gjest .-L-. Skrevet 5. mars 2012 #27 Skrevet 5. mars 2012 Gi grei bedskjed om at du bare vil være venner, så burde du heller ikkje utnytte de for tjenester dersom du gjør det fordi de tror at dette vil få de ned i buksene dine. Det er en ond sirkel
MsMax Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #28 Skrevet 5. mars 2012 Som sagt flere ganger før i tråden: Jeg HAR sagt klart ifra..Gud..Les tråden før du svarer da.. Og har jeg sagt at jeg ber de om tjenester?? Nei..
Gjest Tidssone Skrevet 5. mars 2012 #29 Skrevet 5. mars 2012 Mange menn funker på en slik måte at så lenge du svarer dem på sms, mail og meldinger på facebook, så tror de det er håp. Du svarer jo...
MsMax Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #30 Skrevet 5. mars 2012 Såklart svarer jeg. Jeg har som sagt gitt de beskjed,de sier de akspeterer det,og jeg ER faktisk en såpass hyggelig person at jeg gir respons når noen kontakter meg :D (Hard to belive,right?)
Gjest .-L-. Skrevet 6. mars 2012 #31 Skrevet 6. mars 2012 Som sagt flere ganger før i tråden: Jeg HAR sagt klart ifra..Gud..Les tråden før du svarer da.. Og har jeg sagt at jeg ber de om tjenester?? Nei.. Les no ka eg skriver også då , DERSOM du gjør det står det der!
Gjest -J- Skrevet 6. mars 2012 #32 Skrevet 6. mars 2012 Så lenge du er tydelig om dine intensjoner både verbalt og med kroppsspråk og heller ikke antyder at det kan være en aldri så liten mulighet for at ting kan skje en gang, så ser jeg ikke problemet med å ha de i livet ditt. Selv har jeg en bekjent som fortsatt ikke har gitt opp, til tross for at jenta sto frem som bifil og nå har en jentekjæreste. Det synes jeg er litt trist. 1
MsMax Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #33 Skrevet 6. mars 2012 Jeg synes det er synd at de gidder å kaste bort så mye tid på meg jeg! Er veldig sikker på at om de(spesiellt en av de) ikke hadde vært besatt av meg i 7 år snart så hadde han sikekrt sitti med kjerring og barn nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå