Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en følelse av at jeg kommer til å bli halshgd at 90% av medlemmene som henger på dette underforumet nå,menmen!

Jeg er singel,og har tenkt å fortsette med det leeeeenge!

Anyway, har en håndfull mannfolk som sikkert kunne hoppa utfor et stup for meg, og jeg HATER det..(dette er grunnen til halshogginga)

Eller..jeg liker jo å bli beundra,MEN liker ikke mas om forhold osv. Hvertfall ikke fra mannfolk som ser på emg som hele verden..get a life.. Alle disse mannfolka er slike oversnille gutter,og det takler jeg ikke.. Nå sier jeg såklart ikke at jeg vil ha idioter,men mannfolk som kun sier seg enige,gjør absolutt ALT for meg osv,det får meg til å bli slem! Mener det jo ikke,men jeg blir rett og slett slem :S

Spørsmålet mitt er vel egentlig hva skal jeg gjøre med de? De vet at jeg ikke er intr,men de vil være her for meg likevel liksom,om så bare som venn,et par av de har sagt at de bare kommer til å vente rundt til jeg ombestemmer meg osv.

Det verste er vel at jeg føler for å utnytte de for sex da lysta er på topp selv om jeg er singel :P Men det blir for drøyt,hvertfall når de har følelser for meg, det er for ufint :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Regza
Skrevet

....seriøst?

Kutt de ut av livet ditt om de gjør deg så kvalm, enkelt og greit.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror vi kvinner burde lære oss å sette mer pris på snille menn :rodmer:

Jeg synes ikke synd på deg Ts.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du ønsker ikke forhold, men du har sex med de? De har et eget ansvar for sine egne liv, og så lenge du er ærlig overfor de ser ikke jeg problemet med å ha sex med de. Men på den andre siden forstår jeg ikke hvordan man kan ha sex med et menneske man ikke liker, for regner med at du ikke liker de.

Du er ansvarlig for hvordan du oppfører deg, og du bestemmer selv om du ønsker å være slem eller snill med de. Man blir ikke slem uten grunn, for det er noe i deg som liker det for ellers hadde du ikke gjort det.

Skrevet

Du ønsker ikke forhold, men du har sex med de? De har et eget ansvar for sine egne liv, og så lenge du er ærlig overfor de ser ikke jeg problemet med å ha sex med de. Men på den andre siden forstår jeg ikke hvordan man kan ha sex med et menneske man ikke liker, for regner med at du ikke liker de.

Du er ansvarlig for hvordan du oppfører deg, og du bestemmer selv om du ønsker å være slem eller snill med de. Man blir ikke slem uten grunn, for det er noe i deg som liker det for ellers hadde du ikke gjort det.

Jeg sa at det FRISTER å ha sex med de,ikke at jeg HAR sex med de ;) Jeg behandler de kun som venner,de funker greit som det liksom. Men er det slemt av meg å ha de i livet mitt? Som du sier så velger de jo selv,men ja..

Og jaaaa,jeg vet at det ikke er synd på meg :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener de er ansvarlige for hva de gjør selv, og så lenge du er ærlig med de ser ikke jeg noe problem med at dere er venner. Men ønsker du å ha de som venner, når du egentlig vet at de håper på noe mer? Jeg tenker at det fort kan bli slitsomt, der man på en måte må tenke på hva man sier og hva man gjør fordi man vet at de har sterkere følelser enn det du har.

Jeg ville ikke hatt sex med de, for det kan få tingene til å skli ut og de kan få enda større forhåpninger

Skrevet

Jeg mener de er ansvarlige for hva de gjør selv, og så lenge du er ærlig med de ser ikke jeg noe problem med at dere er venner. Men ønsker du å ha de som venner, når du egentlig vet at de håper på noe mer? Jeg tenker at det fort kan bli slitsomt, der man på en måte må tenke på hva man sier og hva man gjør fordi man vet at de har sterkere følelser enn det du har.

Jeg ville ikke hatt sex med de, for det kan få tingene til å skli ut og de kan få enda større forhåpninger

Veldig sant at det blir litt slitsomt av og til. Men som sagt er de gode som venner så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Og ang sex, kommer ikke til å ha sex med de,er bare noe som frister av og til :P

Har funnet løsning på sexproblemet så :P Fant en fyr som kun er intr i sex,så jeg KAN bare sende en melding om jeg føler for det så :P

Så de vennene mine får være ifred :P

Skrevet

Har en følelse av at jeg kommer til å bli halshgd at 90% av medlemmene som henger på dette underforumet nå,menmen!

Jeg er singel,og har tenkt å fortsette med det leeeeenge!

Anyway, har en håndfull mannfolk som sikkert kunne hoppa utfor et stup for meg, og jeg HATER det..(dette er grunnen til halshogginga)

Eller..jeg liker jo å bli beundra,MEN liker ikke mas om forhold osv. Hvertfall ikke fra mannfolk som ser på emg som hele verden..get a life.. Alle disse mannfolka er slike oversnille gutter,og det takler jeg ikke.. Nå sier jeg såklart ikke at jeg vil ha idioter,men mannfolk som kun sier seg enige,gjør absolutt ALT for meg osv,det får meg til å bli slem! Mener det jo ikke,men jeg blir rett og slett slem :S

Spørsmålet mitt er vel egentlig hva skal jeg gjøre med de? De vet at jeg ikke er intr,men de vil være her for meg likevel liksom,om så bare som venn,et par av de har sagt at de bare kommer til å vente rundt til jeg ombestemmer meg osv.

Det verste er vel at jeg føler for å utnytte de for sex da lysta er på topp selv om jeg er singel :P Men det blir for drøyt,hvertfall når de har følelser for meg, det er for ufint :P

Kan jeg spørre hva du gjør for å ha denne svermen av bra mannfolk rundt deg? Er du spesielt attraktiv eller hva er greia?!

Føler nemlig jeg tiltrekker kun rasshøl, og jeg ville mer enn gjerne byttet min sverm, mot din sverm anyday...

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

gir du dem falske forhåpninger ts?

mange jenter flørter uten at de egentlig mener noe særlig med det, men det er jo rimlig dårlig gjort om gutten liker deg fra før, og du ikke har noen planer om et forhold med han.

erfaringsmessig så har jeg vært borti jenter som har en gutt eller fler som liker dem, og de er ikke interesert tilbake- og så fort han begynner å miste litt interesse for henne, så huker hun han igjen via flørting ( og nye falske forhåpninger) ..og denne runddansen kan fortsette i omtrent det uendelige..

Gjest Bandit
Skrevet

Kan jeg spørre hva du gjør for å ha denne svermen av bra mannfolk rundt deg? Er du spesielt attraktiv eller hva er greia?!

Føler nemlig jeg tiltrekker kun rasshøl, og jeg ville mer enn gjerne byttet min sverm, mot din sverm anyday...

Hahaha! Vel talt.

Ser ærlig talt ikke problemet. Dersom du ikke vil ha dem rundt deg, og at disse snille mennene gjør deg kvalm, så STOPP Å HA SEX MED DEM! Det er faktisk ikke verre. Slutter du å holde dem på gress, vil de etterhvert forstå poenget og forsvinne ut av livet ditt.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Hahaha! Vel talt.

Ser ærlig talt ikke problemet. Dersom du ikke vil ha dem rundt deg, og at disse snille mennene gjør deg kvalm, så STOPP Å HA SEX MED DEM! Det er faktisk ikke verre. Slutter du å holde dem på gress, vil de etterhvert forstå poenget og forsvinne ut av livet ditt.

hun har jo ikke sex med dem daaaa kløna :ler:

Gjest Bandit
Skrevet

Ahhhh... FØLER for å ha sex med dem... Jeg trodde hun hadde det, jeg... Burde lære meg å lese innlegg mer enn en gang, tror jeg... :fnise:

Men da er det nok det at du sender ut signaler som sørger for at de blir hengende. De aller færreste henger etter en person de ikke får noe igjen fra.

Skrevet (endret)

Nei, hun trollbinder dem på en annen måte, og jeg lurer på hvordan!! :)

Kanskje det bare er den berømte jakten de liker?!

Med mindre du er Adriana Lima tviler jeg sterkt på at du bare har en gjeng med mannfolk siklende etter deg over lengre tiden uten at du sender ut noen form for signaler.

Endret av Alva_E
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke jeg flørter med de hvertfall?! :O

Vet at jeg kan være fryktelig flørtete på fylla,men drekker aldri med de. I edru tilstand er jeg vel mer care faktisk,veldig mange vil vel klassifisere meg som ei bitch :P

Kan ikke påstå at jeg ser ut som en fotomodell helelr,selv om jeg ikke er stygg så finnes det nok mange som er veldig mye penere enn meg :P

Har faktisk aldri spurt de hvorfor de liker meg så :P

De burde ikke like meg x)

Gjest NozMonster
Skrevet

har du sagt til dem at du ikke er interesert i dem på den måten da? mye bedre og gjøre det, så de kan få muligheten til å komme seg videre!

Skrevet

har du sagt til dem at du ikke er interesert i dem på den måten da? mye bedre og gjøre det, så de kan få muligheten til å komme seg videre!

Ja,det tror jeg jeg ahr nevnt tidligere i tråden også?!

Har sagt til de at jeg ikke er intr i verken de elelr noe forhold så uansett så er saken tapt liksom,så de er fullt klar over det :)

Gjest Bandit
Skrevet

Ja,det tror jeg jeg ahr nevnt tidligere i tråden også?!

Har sagt til de at jeg ikke er intr i verken de elelr noe forhold så uansett så er saken tapt liksom,så de er fullt klar over det :)

Det er ikke alltid det hjelper å si det, dersom ikke signalene viser det samme. Hva er det du finner på med disse mennene? Eller bare henger de utenfor huset ditt i håp om å se deg?

• Liker 1
Skrevet

Siste halve året har jeg for det meste skrivd med de bare. Så er på den måten alt "foregår" da :P

sitetr faktisk og ser gjennom et par av samtalene nå,og såvidt JEG ser så er det ingen flørting fra min side,han ene har drivd og sendt meg hjertet på facebook,og da har jeg svart med en gang at han skal kutte ut :P

Skrevet

Du sier du blir slem når du er sammen med dem, hvorfor vil du være sammen med mennesker som bringer frem det i deg?

Liker du å være slem?

Jeg hadde ikke klart å ta vare på noe vennskap med menn jeg visste kun var venn med meg fordi de håpet det skulle bli noe mer, og jeg ville heller ikke klart å se på meg selv som venn med mennesker jeg behandlet dårlig/var slem mot.

Men man velger selv hvordan man vil leve livet sitt, og hvordan man ønsker å være mot sine venner.

Skrevet

Du sier du blir slem når du er sammen med dem, hvorfor vil du være sammen med mennesker som bringer frem det i deg?

Liker du å være slem?

Jeg hadde ikke klart å ta vare på noe vennskap med menn jeg visste kun var venn med meg fordi de håpet det skulle bli noe mer, og jeg ville heller ikke klart å se på meg selv som venn med mennesker jeg behandlet dårlig/var slem mot.

Men man velger selv hvordan man vil leve livet sitt, og hvordan man ønsker å være mot sine venner.

Jeg blir ikke slem av å være venner med snille folk.. Av å være sammen med dog..

2 av disse mennene virker oppriktig som de vil være venn med meg uansett da,de andre ror jeg faktisk bare jeg skal slutte å svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...