AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Hei, Tror jeg en av de siste dagene har spist noe magen min ikke har vært helt fornøyd med...i går fikk jeg såkalt "rennaræv", med helt tynn, og nesten "rennende" gulaktig avføring... når jeg tørket meg etter siste dobesøk i går kveld, så var det gult slim på papiret??? Er dette normalt eller farlig???
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Hei, Tror jeg en av de siste dagene har spist noe magen min ikke har vært helt fornøyd med...i går fikk jeg såkalt "rennaræv", med helt tynn, og nesten "rennende" gulaktig avføring... når jeg tørket meg etter siste dobesøk i går kveld, så var det gult slim på papiret??? Er dette normalt eller farlig??? Veldig typisk for langvarig omgangssyke. Pass på å få i deg mye vann, og spis fint brød som f.eks. loff. Boller fungerer også. hvis det ikke blir bedre ta kontakt med lege. God bedring!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Takk for svar:) Men det er ikke omgangssyke.... hadde det bare i går, ledsaget av vondt i magen.....er ellers i fin form. Er det normalt med slim?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå