AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har hatt en hodebunn som har plaget meg en stund. Den er rød og irritert. Har derfor brukt sjampoo som er beregnet for sensitiv hodebunn. Men det ser ikke ut til å ha noen effekt. Nå sliter jeg med noe som føles som blemmer/kviser, og det danner seg små sår i hodebunnen. Det klør, og jeg klør, noe jeg sikkert ikke bør gjøre. Er det noen som har opplevd det samme, som vet hva dette kan være? Har ordnet meg legetime, så skal dit om to uker.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Du kan alltids prøve sjampo uten SLS så lenge, SLS i sjampo kan irritere hodebunen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå