Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en hodebunn som har plaget meg en stund. Den er rød og irritert. Har derfor brukt sjampoo som er beregnet for sensitiv hodebunn. Men det ser ikke ut til å ha noen effekt. Nå sliter jeg med noe som føles som blemmer/kviser, og det danner seg små sår i hodebunnen. Det klør, og jeg klør, noe jeg sikkert ikke bør gjøre. Er det noen som har opplevd det samme, som vet hva dette kan være? Har ordnet meg legetime, så skal dit om to uker.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan alltids prøve sjampo uten SLS så lenge, SLS i sjampo kan irritere hodebunen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...