Wonderbitch Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #61 Del Skrevet 26. januar 2013 Igår ble det 6 km jogging, fant en ny løype jeg skal begynne med hver dag kanskje. Først er det 3 km bratt oppover på asfalt, så er det en veldig kupert sti i skogen nedover. Var ganske glatt så blir mer klatring enn løping men gøy uansett:-) Idag blir det fullkroppsprogram og den løypen ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #62 Del Skrevet 27. januar 2013 Ble bare styrke igår, men en veldig bra økt på en og en halv time:-) har fortsatt ikke fått de vektene jeg venter på men håper de kommer i morgen.. Idag var jeg ute og gikk/jogget/løp 1 mil i skogen. Wow! Skikkelig tungt! Høy snø, masse oppoverbakker og glatte nedoverbakker i tillegg til at jeg fikk snø i øynene når jeg løp, så det var vanskelig å se haha. Ble noen ikke helt planlagte aketurer her og der:-) skikkelig sliten- en god følelse!! Veide 69(!!!) kg idag, så satser på mange slike tunge turer fremover. Brukte forresten brodder idag, og de holdt fint både på snø og mye av isen. Skled en del men det var mest fordi det var så bratt. Til kveldsmat ble det kyllingsalat og gratinerte poteter:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #63 Del Skrevet 29. januar 2013 Woho!!! Har endelig fått vektløftingsutstyret idag:-) en stang på 180 cm på ti kg, og to vektskiver på 15 hver. Så tilsammen 40 kg:-) i tillegg har jeg vektskiver på 20 kg fra før som jeg kan øke med etterhvert.. Men ble litt sjokkert da jeg hadde satt det sammen og skulle prøve et løft- det var tyngre enn jeg trodde.. Klarte ikke å få den over hodet pfff.. Men med litt kreative løsninger og øvelse blir det nok knebøy in no time:-) dvs imorgen:-) Idag har jeg hviledag, skal bare varme opp og tøye litt før jeg legger meg.. Har så lyst til å kunne gå i spagaten etterhvert:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #64 Del Skrevet 29. januar 2013 Idag ble det en fin økt med styrketrening for overkropp, og tøying av ben etterpå. Må begynne å fokusere mer på overkroppen hvis jeg skal bli sterk nok til å løfte de nye vektene. Tenker å kjøre annenhver dag ben og overkropp, pauser hvis jeg får vondt eller trenger lengere restitusjon.. Jogging får bli kvelder de dagene jeg har overskudd.. Vært ganske flink med maten idag, til tross for lite søvn.. Gleder deg til neste styrkeøkt imorgen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #65 Del Skrevet 30. januar 2013 90 min styrke ben og stump idag. Tok litt lengre tid enn vanlig pga tyngre vekter. Ble færre repetisjoner også. Nå skal jeg spise men har egentlig ikke lyst selvom jeg er. sulten. Ingenting frister på en måte. Så får fundere litt på hva jeg skal lage. Eller evt ta en smoothie. Så blir det powerwalk i oppoverbakke litt senere:-) Fikk forresten utstyr til å legge gelenegler idag, var tom for en del ting fra før, så skal prøve å sette på nye i natt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #66 Del Skrevet 1. februar 2013 I natt ble det en liten joggetur, og litt gåing på morgenen i dag.. Nå skal jeg snart trene styrke overkropp, gleder meg! Men er ganske trøtt og har litt vondt i magen så venter til det går over først. Ligger med varmeflaske på magen, en kopp te og serier:-) ganske kos:-) Etter å ha bodd ett år i kjellerleilighet setter jeg utrolig stor pris på å bo i andre etg igjen. Det er så koselig å være hjemme når solen skinner inn gjennom vinduene, blomstene trives og man kan ha vinduene åpne uten å se bena til folk som går forbi! Det er så mye lysere, og jeg merker stor forskjell på humøret og sinnsstemningen. Skal prøve å spare til egen leilighet etterhvert, men først er det bil som står for tur. Har skikkelig vårfølelse idag og gleder meg veldig til tiden fremover med mye trening, sunn mat, planlegging og energi:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #67 Del Skrevet 2. februar 2013 Styrke overkropp og tøying av ben/rygg idag. Håper jeg orker en liten joggetur etter jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #68 Del Skrevet 3. februar 2013 Styrke rumpe og ben:-) økt vektene på alle øvelser, men bruker lengre tid enn før. Ikke at det spiller noen rolle, bare må planlegge dagene litt bedre. Før tok jeg ikke pause mellom settene men merker at det hjelper med etlite pust i bakken innimellom. I morgen tenkte jeg å droppe styrke, og bare jogge en litt lengre tur:-) håper på fint vær!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #69 Del Skrevet 5. februar 2013 Ble en liten (5 km) joggetur på morgenkvisten idag:-) merket det skikkelig i leggene helt fra begynnelsen dessverre, så vet ikke hvordan det blir med jogging fremover. Litt synd, de gangene jeg løper på flat mark merker jeg at jeg har fått mye bedre kondis:-) alle oppoverbakkene har endelig gjort sitt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #70 Del Skrevet 5. februar 2013 Styrke overkropp på kvelden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #71 Del Skrevet 7. februar 2013 Styrke ben/stump idag:-) begynner faktisk å merke det på musklene etter jeg fikk de nye vektene:-) et par treninger på armer til nå, så tror jeg at jeg kan begynne med 40 kg på knebøy:-) (for å få det over hodet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #72 Del Skrevet 7. februar 2013 Knebøy 30 kg 10*3 Markløft 30 kg10*3 Bulgarsk utfall kg 15 8*3 Gående utfall kg15 10*3 Glute bridge 30 kg 15*3 Benhev 8 kg 20*3 Benhev side 8 kg 15*3 Benhev bak 8 kg 15*3 Planke 60 sek*3 Superman 15*3 Rockering 10 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #73 Del Skrevet 8. februar 2013 Overkropp idag, jobb snart:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #74 Del Skrevet 9. februar 2013 Ingen trening idag, fikk ikke sove i natt og litt sliten fra jobb.. Blæ.. Men satser på noe gøy imorgen da, kanskje svømming hvis ikke det er stengt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #75 Del Skrevet 18. februar 2013 Hmm.. Her er det visst noen innlegg som har blitt borte.. Typisk! Jaja- ble en ganske bra og lang treningsøkt idag, tok fullkroppsprogram.. Blir mye jobb denne uken så har ikke tid til trening hver dag.. Prøvde på litt tyngre vekter idag, klarte markløft 8*3 med 55 kg:-) samme med glute bridge:-) med hadde fortsatt ikke sjans til å få stangen over hodet for å ta knebøy, så får fortsette med styrketrening med lettere vekter (25 kg) for overkroppen. Prøvde også benkpress(?) med 55 kg. Trodde det skulle være kjempelett haha. Der tok jeg feil. Der tok jeg GRUNDIG feil lol:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #76 Del Skrevet 20. februar 2013 Woho:-) knebøy 40 kg idag- klarte faktisk å få stangen over hodet.. Men ikke løfte den helt opp med strake armer da. Ble fullkropp idag oxo. Markløft 40kg 3*8 Knebøy 40 kg 3*10 Benkpress 40 kg 3*8 Bicepscurl 25 3*10 Skulderpress 35kg 10*3 Armhevninger 15*2 Bulgarsk utfall 15 kg 10*3 Utfall 15 kg 10*3 Pluss en del ting jeg ikke vet hva heter. Har litt vondt i skuldrene for tiden så noen av øvelsene var litt ubehagelige, men det gikk. Var en fin økt, så på tv samtidig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #77 Del Skrevet 20. februar 2013 Var forresten hos legen igår og tok masse blodprøver. Har hatt mye vondt i magen siden jeg var tenåring men aldri funnet ut hvorfor. Var mye inn og ut av legevakten, frem og tilbake hos legen oppgjennom men ble til slutt lei. Men nå har det gått utover jobb og andre ting så lenge at jeg nesten må ta en ny runde. Leste litt om Cøliaki som ser ut til å kunne passe. Jeg håper virkelig at det er så enkelt! Litt bittert også, men hadde vært supert å ha noe å forholde seg til. Vel vel, får svar om en uke, så i mellomtiden er det bare å vente i spenning:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #78 Del Skrevet 21. februar 2013 Hviledag idag! Akkurat spist hjemmelaget pizza og snart blir det "født til å løpe" på sengekanten:-) God natt kjære dagbok:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #79 Del Skrevet 22. februar 2013 Idag ble det styrke, pluss at jeg jogget til og fra jobb. Merker at selvom bena er vonde fra å gå går det likevel fint å jogge:-) bruker bena på en annen måte:-) Er også ganske glad for at jeg har blitt litt sterkere, kan kjøre de fleste øvelsene med 40 kg. Ikke bicepscurl og sånne da, men de store- som knebøy og benkpress.. Eneste minuset er at jeg har fått en ganske vond skulder, men håper det går over:-) Nå blir det ekstremkos med pizza fra igår og film:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #80 Del Skrevet 25. februar 2013 Hei kjære dagbok! Her er det nyyydelig vær idag! Gleder meg til å komme meg ut:-) først blir det styrke overkropp, men har så vondt i den ene skulderen så vet ikke helt hvordan det går. Nå har jeg siden jeg begynte å trene igjen etter nyttår nesten bare trent styrke, og spist ganske mye. Er ikke egentlig det at jeg har vært så sulten, bare det at jeg synes "jeg fortjener det" puh! Vel, har gått opp til 69 kg og. Vil helst ikke tippe over på 70. Merker at kroppen har en mye bedre form enn forrige gang jeg veide så mye, men alikevel trives jeg bedre noen kg lettere. Så da kjøper. Jeg batterier til kjøkkenvekten idag og begynner å telle kalorier igjen. Kjedelig men verdt det:-) savner å løpe men synes det er så slitsomt med is overalt, i tillegg til at når jeg ikke har bil blir det løping på asfalt, noe leggene tydeligvis ikke liker. Så jeg får utsette det litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå