Wonderbitch Skrevet 30. april 2014 Forfatter #101 Del Skrevet 30. april 2014 Jaja. Etter 4 mnds opphold og mange kg opp er jeg tilbake igjen. Veier 72(!!!) kg nå, og vil gjerne ned til et sted mellom 60-65 igjen. Jeg veide 63 for litt over en måned siden så her har det gått fort i svingene.. Det blir jo litt sånn jojo-slanking dette her, og det er ikke første gangen heller. Men jeg gjør det egentlig ikke med vilje, men i perioder har jeg veldig vanskelig for å få i meg næring, og når jeg da begynner å trene igjen og får tilbake matlysten blir det alt for mye. Men skal prøve å skjerpe meg nå, og spise og trene normalt. Og lage noen lette næringsrike middager jeg kan ha i fryseren i tilfelle jeg får problemer med å spise igjen. Har i alle fall begynt med den vanlige styrketreningen igjen, fullkropp 2-3 g/u og jogging 3 ganger i/u. Begynte på couch25K- det er kjempegøy! Har sett folk snakke positivt om det tidligere men ikke giddet å prøve før nå. Mest fordi jeg synes det tar så lang tid å kunne jogge normalt igjen etter de " dårlige periodene" mine. Så tenkte at det skader jo ikke å prøve. Er på uke 4- del 1 nå. Forrige gang møtte jeg et rådyr og idag politiet som lurte på om jeg hadde sett noen mistenkelige personer hehe. Har hittil bare løpt på asfalt men det skal det bli en forandring på. Merker det i knærne og foran på leggene med en gang. I tillegg til vondt i selve føttene, men det er jobben sin skyld da hehe. Imor blir det styrke og torsdag løping igjen:-) gleder meg villt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #102 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Couch25K Uke 4 dag 2 gjennomført. Var litt slitsomt, men gikk bra. På slutten hadde jeg så lyst til å løpe mer, men da hadde jeg allerede vært gjennom løypa 3 ganger, så gadd rett og slett ikke. (Veldig kort løype ja ) Prøver også uansett å holde meg veldig strikt til programmet, så kanskje like greit. Når jeg kom hjem ble det armhevninger, bicepscurl 30kg 3x8 og skulderpress 36kg 3x8. Ganske fornøyd med at jeg ikke hadde så vondt i bena under joggingen i dag! Løp på grusvei så det var nok det som hjalp. No more asfalt for me! Eller kanskje hvis jeg er sliten etter jobb og ikke gidder å kjøre en mil tur retur for å jogge. Men maks èn gang i uken. Blir forresten ingen jobbing på meg i helgen, så satser på masse trening og gode filmer isteden På tirsdag skal jeg på sykehuset for å ta CT scan av magen, er veldig spent! Må faste fra mandag kl 08.00, får ikke drikke pepsi en gang, bare avføringsmiddel og noen andre greier hver 3. time Men gleder meg på en måte, håper de finner -noe-. Er så lei av å ha vondt i magen hele tiden. Det kombinert med at det er umulig å sove når det er veldig vondt ødelegger så mye. God natt dagboken Endret 2. mai 2014 av Wonderbitch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #103 Del Skrevet 3. mai 2014 Åh! C25K Week 4 run 3 ferdig! Sliten! Rotet meg bort inni skogen, så endte på 1,4 mil istedenfor ca 4 km. Sliten, vondt litt her og der, kald og våt men var ganske bra også. Oppdaget masse skogsstier jeg kan jogge ved senere anledninger. Selv om jeg garantert kommer til å rote meg bort igjen. Men får sette av dagen og ta med vannflaske. Løp først etter instruksene og etter den første halvtimen jogget og gikk jeg om hverandre. Jogget mest for å komme fortere frem og få varmen, hadde ganske vondt i leggene etter hvert. Og det må sies at jeg ble ganske sur etter hvert, av stier som forsvinner ut i det store intet, stier som bare går rundt og rundt uten at jeg merker det, at jeg tydeligvis har null retningssans når jeg er sliten og myrer forkledd som gresstuster Men kom meg hjem en halvtime før det ble mørkt, så skal ikke klage Hadde sett for meg at jeg måtte bli der i natt haha. Nå blir det styrketrening, film og velfortjent middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 4. mai 2014 #104 Del Skrevet 4. mai 2014 Vi har omtrent samme vekt og vektmål så her vil jeg følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #105 Del Skrevet 6. mai 2014 Så gøy! Har du dagbok? Idag ble det uke 5 dag 1 på couch25K. Regnet som bare det, og tråkket i haugevis med søledammer men pytt pytt! Hoho:-D Dagens vondt er nederst på innsiden av leggene, håper det går over før de neste løpeturene som er litt lengre enn jeg er vandt til. Torsdag bør gå greit men på lørdag skal jeg nemlig løpe 20 minutter i strekk!! Uææ! Gleder meg og er veldig spent.. Ble bittelitt magetrening når jeg kom hjem, imorgen satser jeg på armer og ben. Skulle til Ct scan på sykehuset idag men etter å ha vært våken i nesten to døgn pga nettopp vondt i magen gikk det som det måtte gå. Jeg sovnet to timer før jeg skulle stå opp, og våknet ikke før en time etter avtalen. Blæ. 24 timer med fasting og dyrt avføringsmiddel bortkastet:-( Er så sint på meg selv!! Men de skulle sende meg ny timeinnkalling uten at jeg trengte å gå om fastlegen. Nå blir det sengen og " Uten svik" av Lee Child:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #106 Del Skrevet 7. mai 2014 Blæ, ingen styrketrening i dag.. Hadde vondt i magen fra i går som bare ble verre mens jeg var på jobb. Så orket ikke. Men det har gått over nå- gleder meg til å ta igjen det tapte i morgen!! Skal i et møte i morgen tidlig, så satser på å ta en joggetur ved 10-11 tiden og styrke senere på kvelden. (hvis jeg ikke får vondt igjen da) Men fokuserer mest på å følge joggeprogrammet for tiden, så det viktigste er å fullføre det, også får styrketreningen bare være vedlikehold. Og alt ekstra en bonus Dagens matinntak: Frokost: 3 brødskiver Middag: Kinesisk med ris Kvelds: Havregrøt med eple, gojibær og rosiner "Snacks": To kopper cappuchino (den ene med krem på) Var flink og sa nei til chips på jobb, og har ikke rørt isen som står i fryseren Har også gått ned en kg siden forrige gang jeg veide meg- så er litt mer motivert i dag. Har forresten fått noen dårlige nyheter, de gjør at jeg mister litt lysten til å prøve å være flink på forskjellige områder i livet mitt. Men har skrevet ned en del tanker og følelser rundt det, og prøver å finne en god løsning. Uten at det går utover for mye annet. Selv om det er vanskelig. Men skal prøve å tenke positivt og lære noe av det. Man blir sterkere i motgang og alt det der.. Bla bla. Okei, nå MÅ jeg legge meg og hvile til møtet og en super joggetur i morgen! Leggene er mye bedre forresten Goood night.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 9. mai 2014 #107 Del Skrevet 9. mai 2014 Her er min dagbok: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=527671 Flink du er å trene! Men jeg skjønner ikke hvordan du kommer deg gjennom dagen med så få måltider! Jeg hadde dødd av sult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå