Gå til innhold

Opp og frem! WB's treningsdagbok

Wonderbitch

Anbefalte innlegg

Slitsom dag på jobb- skikkelig vondt i føtter og rygg.. så ble ikke noe løping på meg, men kanskje litt yoga etterpå.. må stå opp litt tidlgere enn jeg har lyst til i morgen, skal handle en del for jobben, og returnere en jakke jeg kjøpte fra hm.no..

Nå blir det film, skikkelig spicy hamburger og ~smågodt~ :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh takk! Ja hihi 2,2 km er jo ikke allverden men jeg syntes det føltes mer enn nok i begynnelsen :) har du nettopp begynt med jogging?

Sliten!!! Sto opp for tidlig for å rekke alt jeg skulle gjøre og jeg blir alltid lettere irritert hvis jeg ikke får nok søvn.. kjørte rundt med den nydelige bilen min (fikk lappen for 2 mnd siden) men dessverre har han en del problemer, så det ble en del uforutsette stopp.. han nærmer seg 20 år, så er jo ikke rart han ikke er så sprek lenger..

Men uansett rakk jeg en time med buttbible før jeg dro, og det var jo supert :) spesielt siden det betyr sjokolademelk!! Oh, har virkelig blitt glad i det, spesielt når man sitter og slapper av/tøyer etter en slitsom økt:)

Var masse å gjøre på jobb idag, og det betyr selvfølgelig at jeg har vooondt i bena.. blæ, fint med denne dagboken hvor man kan syte og klage litt hehe.. har så lyst til å trene styrke på overkropp men det tar jo sin tid så får vente til i morgen.. slutter tidlig på jobb.. og på mandag blir det løøøping!!! Wee- gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jo takk, kosen blir ikke glemt :)

Glemte forresten å si at jeg skriver fra mobil, har ikke hatt internett på en stund, så derfor blir det ofte litt rotete innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke blitt noe særlig trening i det siste, fortsatt vondt i bena og blitt forkjølet. Men har stått opp litt tidligere idag for å ta en joggetur :) den får bli så lang den blir, men skulle gjerne løpt den milen jeg ikke fikk løpt på mandag! Evt fordele flere (fire -fem?)5 km'er utover uken.. er så kjedelig å ikke få trent, merker jeg blir skikkelig rastløs og litt småsur haha.. heldigvis bor jeg alene så det går ikke utover andre enn meg selv :)

Er litt redd lysløypa er full av skolebarn så tidlig, så blir nok til at jeg kjører litt lengre til en mer øde løype.. til gjengjeld er det veldig vakkert der da!

Når jeg kommer hjem blir det rydding og vasking, og så lesing til privatisteksamen i samfunnsfag og historie..

Endret av Wonderbitch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, jeg er tydeligvis i helt elendig form.. skulle gjøre butt bible før jobb idag, men orket ikke halvparten. Ble til at jeg bare gjorde de viktgste øvelsene (knebøy, markløft(?) bulgarsk utfall, hip thrust(?haha) osv.. men men, bedre enn ingenting.. skal til sykehuset på tirsdag for noen greier, så kanskje de kan se om jeg har et virus i kroppen eller noe sånt samtidig.. eller kanskje jeg bare har blitt ekstremt lat haha.. nå blir det dusjing, indisk mat og så jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er en bare sliten og trenger hvile. Jeg skulle liksom slå til med en mil i dag morges, men etter 5 km så kjente jeg at det var nok. Lyttet til kroppen og egentlig var det bra, for det ble en himla lang dag i dag og fikk ikke spist før klokka 18 igjen, 7 timer siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Mistet vesken med mobil, nøkler, penger osv:(

Edit: Var "litt" beruset når jeg skrev innlegget:)

Endret av Wonderbitch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei dagboken! Nå er det evigheter siden jeg har trent! Har savnet det veldig, var syk, men nå som det er så kaldt gruer jeg meg nesten litt... Kanskje jeg bare skal gjøre styrke til det blir litt mildere? En positiv ting er at jeg har gått ned 4 kg siden sist da..0selvom det kanskje ikke er helt sunt:| men skal prøve å spise fornuftig og trene forsiktig for å ikke gå dobbelt opp igjen, har fått skikkelig matlyst etter at den manglet fullstendig en stund. Eneste problemet er at jeg ikke får sove mer enn kanskje max 3-4 timer pr natt pga -Wait for it- hetetokter(!!!) haha er jo iskaldt ute og jeg sover med vinduet åpent:*) men det går seg nok til, er glad for å være bedre og klar for å begynne å trene igjen:-) oppdaterer etter første økt:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten fått ny mobil som støtter nike + trunning! Wee! :-D og siden jeg kjøpte på elkjøp fulgte det med et gavekort på 500,- hos g sport B-) bilen min har dessverre sagt takk for seg og det er litt komplisert å ta buss dit men håper jeg får tatt turen dit i løpet av helgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ooooh yeah baby :D Da var første treningsøkt på nesten en måned unnagjort! Ble buttbible lower level 3, og jeg må si at sjokolademelken smakte ekstra fantastisk etterpå.. De 40 minuttene er de hardeste jeg har vært igjennom siden jeg begynte å trene for snart et år siden. Svetten rant, pulsen var skyhøy og jeg var nær ved å besvime flere ganger. Men jeg fullførte!!! Yoho! Men kjenner der skikkelig i stumpen nå haha.. Tok også 10*3 armhevninger og en annen styrkeøvelse for armer som jeg ikke kan navnet på.

Har så lyst til å løpe en bitteliten joggetur ikveld, men har ingen anelse hva jeg skulle hatt på meg.. Joggeskoene er så lave at det sikkert kommer snø innenfor med én gang, men kan jo ikke løpe i støvler heller hehe.. Men finner sikkert ut av det etterhvert:) skal i allefall investere i pigger, men finner bare strl 40-45 i de butikkene jeg har sett.. Nå blir det vasking av gulv og klær :D

Endret av Wonderbitch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, har blitt syk igjen:| husker ikke forrige gang jeg spiste, men tror det var for et par dager siden. Det går i pepsi max og røyk. Er skikkelig sliten så trening er det bare å glemme:|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Sliten!!! Slitsomt å puste. Slitsomt å se på tv, høre på musikk, reise seg fra sofaen osv. Blitt litt bedre nå i forhold til i stad men alikevel. Tenker at jeg burde spise noe men orker bare ikke. Blir kvalm bare av tanken. Savner å være frisk med masse energi og kunne spise hva jeg til og glede meg over det. Skal hvile litt, god bedring til meg selv. (sytepaven)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...