AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Vi er et par i 30 årene , min kjære er fra Liberia. Verdens snilleste og beste mann, og oppmerksom og god i senga. Men en bit mangler og det er nemlig at han vil ikke at jeg skal suge han. Jeg synes det er rart for jeg vet at jeg er god på dette. ( gjorde en gang ved første sex ) Spurte han om det er noe afrikansk greie, men da lo han bare og sa nei,men ga meg ikke noe forklaring og jeg vil ikke presse for mye. Er det noe med erfaring her der mannen ( uansett hvor han kom fra) takker nei til oralsex??
påtuppa Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Vi er et par i 30 årene , min kjære er fra Liberia. Verdens snilleste og beste mann, og oppmerksom og god i senga. Men en bit mangler og det er nemlig at han vil ikke at jeg skal suge han. Jeg synes det er rart for jeg vet at jeg er god på dette. ( gjorde en gang ved første sex ) Spurte han om det er noe afrikansk greie, men da lo han bare og sa nei,men ga meg ikke noe forklaring og jeg vil ikke presse for mye. Er det noe med erfaring her der mannen ( uansett hvor han kom fra) takker nei til oralsex?? Eksen min likte ikke dette i begynnelsen av forholdet fordi hans eks igjen virkelig ikke likte å utføre, så han ble mest liggende å bare tenke på at jenta ikke hadde det bra. Etterhvert fikk jeg han til å forstå at jeg faktisk elsker å utføre det, så da gikk det seg til. Da ble han plutselig veeldig glad i å motta:)
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Vel, mange fra vest-afrika hverken gir eller får oralsex. Ikke fordi det er noe stygt i det, men mye fordi de vokser opp i støvete og sandete land, hvor det gjerne blir..ekkelt. Og for mange er kulturen på sex at sex skal man i hovedsak ha for å lage barn. Gubben min gir ikke oralsex, og jeg måtte gå noen runder med meg selv før jeg "godtok" det. I løpet av nesten tre år har det skjedd to ganger..men, vi ordnet en form for kompromiss:)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Heldige deg som slipper det da! Ville vært evig takknemlig over det jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Vel, mange fra vest-afrika hverken gir eller får oralsex. Ikke fordi det er noe stygt i det, men mye fordi de vokser opp i støvete og sandete land, hvor det gjerne blir..ekkelt. Og for mange er kulturen på sex at sex skal man i hovedsak ha for å lage barn. Gubben min gir ikke oralsex, og jeg måtte gå noen runder med meg selv før jeg "godtok" det. I løpet av nesten tre år har det skjedd to ganger..men, vi ordnet en form for kompromiss:) Lærer de liksom hva de skal like av forfedrene sine da? Han her bor i Norge, har neppe diskutert oralsex med foreldrene sine og han har prøvd det. Tror ikke støvet i Afrika har noe å si her altså...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Heldige deg som slipper det da! Ville vært evig takknemlig over det jeg. TS her ) ville gjerne bytte med deg, jeg elsker å gjør det, synes det er deilig å se når noen nyter det ... til deg som skrev : han kan svare på det vel . Jeg spurte men han svare at han liker ikke det... når jeg spurte hvorfor, ( for det er nemlig synes jeg rart ) så fikke et svar som vi kaller mest sånn : ja og ha... :DD Vi har ikke vært sammen såååå veldig lenge enda ( noen måneder ) så jeg vil liksom ikke mase...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Heldige deg som slipper det da! Ville vært evig takknemlig over det jeg. Du burde ikke gjøre noe du ikke trives med i senga. om han ikke forstår det så er han ikke verdt å satse på. Kan ikke tenke meg at han trives med om han vet at du gjør det av plikt.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Du får nå bare respektere at han ikke vil ha det, mener jeg.
Gjest BettyBoop Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Vi er et par i 30 årene , min kjære er fra Liberia. Verdens snilleste og beste mann, og oppmerksom og god i senga. Men en bit mangler og det er nemlig at han vil ikke at jeg skal suge han. Jeg synes det er rart for jeg vet at jeg er god på dette. ( gjorde en gang ved første sex ) Spurte han om det er noe afrikansk greie, men da lo han bare og sa nei,men ga meg ikke noe forklaring og jeg vil ikke presse for mye. Er det noe med erfaring her der mannen ( uansett hvor han kom fra) takker nei til oralsex?? Er ikke alle som liker oralsex, exen min likte det heller ikke. Trodde det var meg men han sa han aldri hadde likt det.. Syntes og det var merkelig for rodde det var noe alle gutter likte.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Du burde ikke gjøre noe du ikke trives med i senga. om han ikke forstår det så er han ikke verdt å satse på. Kan ikke tenke meg at han trives med om han vet at du gjør det av plikt. Nei, jeg gjør det ikke heller og han respekterer det(sier han!). Men jeg får jo så sinnsykt dårlig samvittighet over det. Virker jo som om det er livsnødvendig for de fleste menn.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 TS her, takk for alle svarene Ja, skal respektere det, har bare ikke opplevd det med noen før. Tenkt tanken om han ikke liker å slikke og vil derfor heller ikke få for å slippe å gi??? Hmm... kara altså :DD Men det synes jeg blir for flau å spør om, så det får nå være som det er... :DD
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå