Gå til innhold

Gå ned i vekt, kutte godis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man spiser en del godteri hver dag, hvor mye ca går man ned hvis man slutter med det?

Jeg veier 60kg, og spiser ganske mye godteri. Idag har jeg spist en halv pose ostepopp, en is, to freia påskeegg, 3 lakrisstenger og en halv (stor) sjokoladeplate.

På hverdagene spiser jeg det samme, bare ikke potetgull (som regel). Spiser litt usunne middagere (pizza, hamburger, kinamat (frityr) osv.

Har ikke ork til å trene, rett og slett, så jeg vil ned noen kg kun ved å endre kostholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres det for mye ut at du kanskje går ned en halv kilo pr 2 uker, tror du? Altså at du i løpet av to uker går ned en halv kilo? Men du får ta deg til å bevege litt mer på deg, uten å nødvendigvis trene av den grunn. Ta trapper i stedenfor heis, gå gjerne en tur i frisk luft når du føler for det..

Jeg har selv nylig kuttet ut godteri i hverdagen, men merker skikkelig sukkersug, da spesielt etter sjokolade :( Så jeg har satt det som regel at jeg kan spise godteri i helgen (med måte), kanskje det er noe du også kan gjøre? Når jeg har vært flink hele uka og holdt meg unna godteri, tar jeg f.eks. en sjokolade på en lørdag :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Kommer helt an på om du erstatter godteriet med noe annet(mer mat etc)

Men om du holder stabil vekt på 60 kg med godteri så skal du i gå ned noen kilo om du fortsetter å spise alt det andre utenom godteriet.

Hvor mye er umulig å si, da det kommer an på hvar mange kalorier du inntar ellers og hvor mye du forbrenner per dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipper mellom 58 og 60kg nå. Den er stabil innenfor det.

Tenkte å erstatte litt av godteriet med mat, f.eks to knekkebrød. Blir fort til at jeg spiser godteri i stedet for kveldsmat, og da må jeg jo ha noe i stedet for å ikke sulte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...