Gå til innhold

Dropin på 3t


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trener på 3t og er veldig fan av bookingsystemet deres. Men når jeg nå satt og planla neste treningsuke så fant jeg en time som det kun er dropin på, og da blir jeg så skeptisk. Er så redd for at når jeg møter opp der så er timen full og så er "planen" min ødelagt :fnise:

Noen her inne som trener på 3t og som kan si noe om hvordan det funker? Må man møte opp lenge i forveien for å være sikker på å få plass? Det er 3t på Rosten det er snakk om her, hvis det har noe å si. Det er jo ofte ganske trangt om saligheten der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Kun drop-in" betyr at timen er fullbooket. Hvis noen likevel ikke har hentet ut lappen sin 10 min før timen starter, blir den frigjort. Så du kan jo møte opp og stå klar foran booking-maskinen 10 minutter før timen begynner, men jeg ville hatt en plan B for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette systemet er helt idiotisk jeg.. Jeg sa opp avtalen min etter det nye systemet begynte å ta av jeg. Var mye bedre før da man faktisk måtte møte opp før timen for å få plass. Veldig fint for oss pliktoppfyllende som alltid er ute i god tid:) Men nå kan man liksom sitte hjemme å booke timer i ukevis før timen faktisk foregår.. Liker det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, der kan dere se - bra jeg ikke bestemte meg for å møte opp! Har ikke vært medlem så lenge, så jeg hadde liksom en forestilling om at disse timene var uten forhåndsbestilling, men da har jeg lært noe nytt.

Er i grunnen veldig glad i bookingsystemet deres jeg da, selv om jeg synes det burde være mulig å booke mer enn tre timer i gangen. Liker planlegge litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...